jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Jobba ikvall faktiskt

Publicerad 2010-03-07 15:29:02 i Allmänt,

Japp, jobbade igar i 5 timmar och ikvall ska jag jobba 5 timmar ocksa.... extra cash TJOHO!!!! men for att vara arlig sa ser jag verkligen inte fram emot det, det ar en sak att jobba dag passet, da kan man sitta ner emellan at och sa vidare och sen nar man ar fardig bara ga darifran. men kvallspasset sa ar man pa fotterna hela tiden och sedan nar man fatt ut alla sa ska man stada..... SUCK!!!! Vet hur min rygg komemr vara i slutet pa kvallen och sedan da att sopa och moppa gor det verkligen inte battre. Kommer vara sangliggande imorgon :( Solen skiner fran en klarbla himmel ute och jag sitter inne igen.... vill ner pa stan och ata glass men som sagt, i och med att jag jobbar ikvall sa ar det bast att ta det lugnt under dagen annars kommer det bli annu tuffare ikvall... Naja, hoppas solen skiner imorgon ocksa. Vi har ca 10 grader ute och det ar underbart!!!!! Ska till lakaren pa onsdag for en koll, ska bli intresant att se hur det star till. I och med att man haft sa mycket kanningar och allt sa kan det bli intressant att se vad som hant "darinne"!!! Vore ju helt underbart ocm han sager att du kommer att ga tidigare!!!! Borjar som alla andra blivande mammor bli otroligt otalig! Fingar och fotter har borjat svullna pa kvallarna ordentligt, borjat fa ont i fingrarna ocksa...... Kanner mig otroligt otymplig! Men denna vecka ska jag till Osprey Spa och forst fa en gravidietets massage och sedan en Hydro float..... man ligger viktlos i saltvatten i en grej. Fick ju det av Marek for ett tag sedan sa ska anvanda det nu innan det blir "for sent" :) Ska bli helt underbart. Fick aven presentkort av Natalie for en frissa sa ska kanske dit nasta vecka och klippa topparna, bast att "skamma"bort sig lite innan lillen kommer och man inte har tid for annat ;) Hoppas ni alla i sverige mar bra och tar hand om varandra! Saknar er massor och hoppas vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela