jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Idag är dagen D

Publicerad 2010-03-24 15:50:47 i Allmänt,

Jaha ja, idag så är det dagen D..... hmmm men tror inte den kommer idag, dock så har jag precis haft mycket känningar och "nypningar" där nere och så men man vet ju aldrig. Kan vara inget men kan ändå vara något ;) Jösses vad jag hoppas och ber till högre makter att det är saker som sker!

Har varit väldigt aktiv sista 2 dagarna. hade städ noja i måndags, städade hela huset i över 3 timmar och lagade sedan middag till alla i huset och var och mat-shopapde på kvällen. Så satt inte stilla från 12.3 på dagen tills 9 på kvällen. VÄLDIGT trött efter och jösses vad ont jag hade i hela kroppen när jag gick och lade mig vid 11 på kvällen. Igår hade jag faktiskt en Pedikyr på Sara´s salong. Gud vad skönt det var kan jag meddela, kändes som helt nya fötter efter det. Sedan var det hem och invänta Janet och Callum, tog sedan Callum till Newbridge så Janet kunde städa sitt rum. Knallade runt där i över 2 timmar nästan med han ivagnen. himla trevligt. Och tro det eller ej, men Mr. father kom fram till mig precis när jag gick ifrån shopping centret och bad mig träffa honom för att prata!!!!!! Jag fick en sådan chock och visste inte vad jag skulle säga.... har ju inte pratat med han sedan slutet på oktober, han har inte svarat på mina samtal eller sms sedan dess, inte dykit upp på möten för ultraljud. S¨jag visste inte vad jag skulle säga. Jag kände mig arg. ledsen, frustrerad, ville säga både det ena och det andra men ville inte sätta igång ngt där ute bland folk. Hjärtat bara bultade!!! Men så såg jag hur hans händer skakade och han fibbla med sin kavaj krage hela tiden...... :) Fick mig att må bättre då jag insåg att han kände sig som en gris och han visste han gjort fel!!!! SÅ...... jag sa visst ring mig på fredag (för han sa han var ledig då) så får vi se hur vi gör! Hmmmm vet faktiskt inte vad jag ska säga till han, han har inte visat sig eller hört av sig på 5 månader... vad ska jag säga liksom!!! Jag är beräknad att ha barn idag och dagen innan gör han något..... och det i och med att jag var där..... hmmm svårt!

Nåja, nu ska jag går upp och ner för lite trappor ett tag och se vad som händer, det är lite smärtor till coh från nu så håll tummarna!!!!!! men men, bombadera inte min mor nu med frågor, jag hör av mig när/om det händer något mera ;) Kan likaväl vara här imorgon!!!!

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: micaela

Publicerad 2010-03-24 19:40:28

Lycka till =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela