jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

grått väder idag!

Publicerad 2010-03-19 16:59:26 i Allmänt,

japp, så var soliga irland över för denna gång, får se när nästa kommer tillbaka, vanligtvis brukar vi har urfint väder under april så vi får väl hoppas på det detta år också! Förra året och året innan det så hade vi 25 grader i april, låg i trädgården med bikini och vart bruna och fräscha, så håll tummarna!

Var hos min läkare idag, hon är allt för rolig. Även fast jag sagt om och om igen att jag inte vet vad det är för "sort" jag ska ha och inte vill veta så puschar hon på om det. Idag var det" ja men fråga, jag har sett och även skriviti i din journal vad du ska ha", och samtidigt ler hon och är så pilurig så! Jag sa att jag vill inte veta, men tror det är en pojke ser ut som det, men vill inte veta. Och hon ler och är så glad och säger idag, "ja gå på din känsla, du kommer bli jätte glad!" hmmmm, grrrr blev smått irriterad för jag är så klart DUNDER nyfiken på vad det är men så efter att träffa henne de senaste gångerna så känner jag mer och mer att det är en grabb och så vidare.... Men i vilket fall, bebben är ca 3300gr nu...... jag har gått upp 20 kilo!!!!!! MEN och det är med stora bokstäver..... Jag är väldigt svullen i kroppen, fingrar, fötter, ansikte och så vidare är svullet, kan inte få på mina UGG-stövlar. Inga ringar kvar på fingrarna och jag känner mig som en köttbulle helt enkelt. Och det är bra med vätska därinne med bebben också sade hon idag...... Så hmmm jag kan faktiskt skylla på svullnaden när det kommer till vikten ;)



Ikväll ska jag på bo med krystle, eventuellt james också men får se. jag och krystle vill se en romantisk komedi med Jennifer Aniston och James vill se nya Jhonny Depp filmen, Alice i underlandet i 3D. Så hmmmm vi får se vad som händer ;O)

Imorgon ska jag ut till ciara och dermot på middag och umgås lite. Ska bli himla trevligt, Janet tycker hon ska köra mig dit utifall jag får värkar och så vidare där, det är ändå 30 minuter körtid med bil...... men men, jag tror nog inget händer i helgen. Har haft lite krampor varje dag men inget akut, så jag tror allt denna unge kommer jag nog få tvinga ut i slutändan ;)

Jag på Suzy´s möhippa! köttbulle :)

Jag och Merrick, Sacnt Paddys day i Swan Dowlings pub!

Hoppas ni alla mår bra där hemma!

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2010-03-21 12:42:07

Du är världens finaste!! Hoppas att din bebis kommer snart och att allt går bra! Love you! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela