jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

+2 dagar.....

Publicerad 2010-03-26 18:10:51 i Allmänt,

Japp så är man numera 2 dagar över..... tålamod, tålamod och mera tålamod är dt jag önskar mig mest...
Har till och med varit ute och gått i 1 timme idag med Callum i vagnen, hjälpte inte mycket..... sedan hade jag en adrenalin kick i 200 också, Paul kom ju över för att "prata"...... HIMLA intressant! Han hade ingen riktig ursäkt att komma med, sade bara att han hade sina problem som han inte kunde prata om och han sade att han var en stor idiot! Men vill vara här för barnet och hjälpa till, vara pappa. Så i andra ord, samma visa som jag hört flera gånger tidigare...... Jag vette katten vad jag ska göra. han ville vara med på förlossningen sade han, inte en  chans sade jag. Jag behöver någon jag kan lita på, som vet vad jag vill ha och behöver. Han har inte en susning om förlossningen alls, har inte varit med på en kurs, inte varit hos läkaren med mig en gång ens..... Inte ens sett ultraljud!!!!!! Så det är ute ur bilden helt klart! Jag sa att jag hör av mig när bebben är född så tar vi det från då och ser vad som händer.... Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu!!!!!!

Så en otrolig adrenalin kick idag när han var här och efter han gått..... arg som ett bi men tro det eller ej, jag behöll mitt lugn och pratade med han i lugn ton, tro mig dock, han hörde vad jag hade att säga ;)

Sen har jag ätit färsk ananas, ätit lakrits, haft en lååååååång dusch.... så nu vette katten, bebben vill inte ut helt enkelt... Har lite små krämpor men inte så farligt, som mensvärk ungefär!

Hoppas ni alla har det bra i sverige, tänker på er massor!

Kommentarer

Postat av: micaela

Publicerad 2010-03-26 19:05:43

pröva med stark mat...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela