jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Så var det ett tag sedan igen!

Publicerad 2010-06-27 21:53:54 i Allmänt,

Japp dagarna flyger fram och plötsligt är det slutet på juni. 4 1/2 vecka kvar tills jag ska hem till sverige fr 1 månads semester. Känns så JÄDRA bra!!! Gud vad det ska bli skönt att komma härifrån ett bra tag och se annat, träffa familj, släkt och vänner. Slappna av ordentligt. Visst jag har en del saker att kolla upp och reda ut men men det ska förhoppningsvis gå bra! Jag har fått en enorm hjälp av bror och svägerska, pappa och mamma också. Så om allt kan gå som jag vill så ska det vara lätt att lösa allting, bara att hålla alla tummar och tår för att det funkar!
Var i bulgarien förra veckan, det var ok. För det första är du ju en helt annan sak att åka på semester med en 12 veckors bäbis, för det andra så regnade det i 3 dagar.... De andra partajade rätt bra men jag tog det lugnt. 2 kvällar så vart jag bebis fri, hämtade honom från andra lägenheten när jag gick hem på kvällen. Men det var inget så att man var full direkt utan bara några öl och slappna av lite. Men det var skönt att komma ifrån Naas och se lite annat helt klart. Det gick jätte bra med Oliver, han sov rätt bra på nätterna och var väldigt nyfiken på allt på dagarna så då var det inte så mycket sömn, men han var otroligt duktig.

Imorgon ska jag på x-facor uttagning i dublin, samma som Idol i sverige. Jag ska självklart inte sjunga ha ha ha vill inte skrämma dommarna och publiken ;) Utan james Murphy hade fått 4 fri biljetter så han bjöd med mig, janet och såklart andra James. Så Pat ska passa Oiver 1 timmer på morgonen och sedan ska Doreen (janets mamma) passa honom tills vi är tilbaka vilket troligtvis blir runt 6 på kvällen.

Annars så är det inte mycket andra nyheter här, min kära kusin fick en liten grabb för en vecka sedan, så himla glad för dom alla. Allt hde gått så bra också med förlossningen. Så nu är vi många små knösar i släkten :)

Kram på er alla, ska försöka lägga in lite nya bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela