jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Idag så kommer dom :)

Publicerad 2010-06-10 16:46:10 i Allmänt,

Jajemen, idag kommer Heidi, Micke och Rydan, åh vad det ska bli kul!!!!
Janet är så snäll och tar Oliver imorgon dag så vi kan åka till Dublin och jag kan slappna av utan bäbis och ta några drinkar ;) Kommer säkerligen vara orolig mycket och undra hur det går men jag vet hon kommer bli galen om jag smsar hela tiden och frågar...... så ska väl försöka att inte tänka på det. Så vi ska knalla runt i dublin under dagen, ta några goda öl, käka god lunch coh bara slappa. Sen på kvällen så ska vi på stan o göra den osäker ha ha ha Janet kommer lämna upp oliver till Carol, james mamma, och hon ska passa honom på kvällen åt mig. Så det kommer bli en heldag + kväll utan Oliver, jag kommer nog få nippran utan han ;) Lite orolig att det ska gå bra för carol men hon har ju barn själv och barnbarn så det ska nog gå bra. Hon sa att hon fick se hur det går och går det bra och han sover sött så håller hon honom för natten. Annars ska jag hämta han när jag går hem..... hoppas verkligen hon håller han för natten för jag kommer ha det i bakhuvudet annars att jag ska hämta honom så då kan jag juh inte släppa lös så att säga... så vi får se.

Idag har oliver varit otroligt bra, fick nog av hans gnäll vi 12.30 så gav han en flaska ersättning. Han drack den som attan och sedan somnade han som en stock :) Och han sover fortfarande och klockan är nu 15.40 :) Men visst nu vigglar han runt lite då han hör knapparna på datorn, alltid när jag är vid datorn så vaknar han ha ha ha Men ska ändå ner på stan så fort han vaknar och kolla vagn för resan. De var tydligen rea på sådana där push chairs, sådana lätta små saker som man viker ihop. Att ta med vagnen blir lite för bökigt och alldeles för varmt för honom i 33 grader värme. Så ska kika på en billig sådan. Har frågat  ciara om att låna hennes men den är ju inte anpassad för spädbarn så kan bli lite tokigt tror jag..... SÅ hoppas de har en bra och billig därnere.

Amningen går som den går, visst har mjölken kommit in lite bättre nu, ammar då han vill hela tiden så mjölken har väl kommit igång bättre än tidigare, han har fortfarande lite knas med att suga rätt men det kommer väl...

nu vakna han så bäst att gå.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela