jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

I sverige :)

Publicerad 2010-07-30 16:47:09 i Allmänt,

Jajemen, nu är man äntligen i sverige och njuter av det underbara vädret  NOT!! Regnar, blåser som attan och det är 14 grader ut..... hmmmm vad hände med det underbara vädret sverige haft de senaste månaden????? Kollae 10 dygns prognosen och det ska vara regn hela tiden :( Riktigt trist!!!! Har inte med mig regnskyddet till vagnen heller då jag först när jag packade bilen för att åka till flyget kom på det men var alldeles för trött för att leta fram det..... dum ursäkt jag vet men vad fasiken man trodde det skulle vara fint här.

Nu är jag hos pappa i vilket fall tills den 15 augusti, ska ha dopet för oliver den 14 i borås. Sen åker jag till södertälje antingen den 15 eller 16 augusti tills den 30 då jag åker tillbaka. Det är så hinmla skönt att vara runt familjen igen, känner mig så avslappnad! Så himla kul att träffa alla igen och mina brorsbarn har blivit så stora :) Elin är kopia av Martina och Nellie är kopia av Jocke ha ha ha kul hur ungar kan bli så olika tycker jag men jädrar så söta de är!

Imorgon ka vi eventuellt till borås, storebror håller på att flytta sakerna till deras nya hus så jag ska vara med martina och barnen ett tag. Ska bli mysigt. Pappa och anki ska ut till husvagnen någon dag under helgen troligtvis också, ska försöka träffa syster min och bröder allihopa. Träffa helen också måste jag såklart göra :)

Hoppas ni alla mår bra och njuter av semestrar ni som har det trots vädret!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela