jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

3 veckor kvar!

Publicerad 2010-07-07 15:57:28 i Allmänt,

Nu så är dt 3 veckor kvar tills jag åker hem till sverige för en hel månad!!! Åh vad jag längtar kan jag meddela. Ska bli så himla skönt med inga gapande skrik från Callum, inge skit i köket att plocka upp från alla andra, inga bangande dörrar eller ngt annat av den stilen. japp som ni märker är jag rätt less idag, gick upp i morse klockan 7.30 och satte mig i soffan med oliver i drygt 30 minuter och bara vaknade till liv. Sen komm callum upp och janet därefter. Callum har ju nu fått in att jag är på nedervåningen på morgonen så när han vaknar så går han ner till mig då ingen annan är vaken. sen från drygt 9 så var det plocka ur diskmaskinen, ta kläder ur torktumlaren och lägga in det som var i tvättmaskinen. Vika all tvätt som var på torktumlaren i ett berg sedan 2 veckor tillbaka........ Sedan var det lägga in min tvätt i maskinen och slutligen få i mig frukost. Då var klockan 11.30..... så otorligt less på att vara någon sorts housekeeper här..... Så ska bli skönt åka hem!

Lite bilder på skrutten nu då!
Dags för ny säng snart

Lite misstänksam....

Läckert Heidi ;) ha ha ha ha ha

Och avsluta med en flingris !!!

Hoppas ni alla mår bra i sverige, snart ses vi
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela