jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

oj oj oj

Publicerad 2010-01-25 23:48:54 i Allmänt,

Jajemen, "Anonym" är verkligen bitsk nu. Motsäger sig själv hela tiden och slänger ur sig både det ena och det andra. Nu även dragit till med saker som har skrivits om otroligt länge sedan som också göra tt jag vet mer och mer vem denna person är. Och underbart när man kan söka på IP adresser på internet ochkså och finna vart den lokaliserar sig i världen..... piece of cake ;) Till och med kommentera på stavelse, jösses säger jag bara. Precis som jag skrev fröken Anonym, jag KAN inte tvinga någon, det skrev jag till och med, och skrev också att enligt min åsikt. Så hmmm jag vet inte. Men precis, jag "försvarar" mig, eller rättare sagt ska jag väl säga förklarar mig gärna. När en person som du tar så himla illa upp av saker jag skriver och ska misstolka och anklaga mig för saker och ting så vill jag gärna förklara mig. Eftersom du inte har en aning om vad du pratar om så kanske det var bäst att jag gjorde det kände jag. Men nu märker jag dock att du vrider vidare på det hela från vad det hela egentligen startade med och spinner ut i andra dimentioner. 
Så visst, tyck vad du vill, jag står för vad jag skriver och tycker. Om du ska fortsätta tycka till och slänga ur dig onödiga saker så slutar det nog allt med att jag inte godkänner dina kommentarer. Vet inte om du vill att jag publicerar dom, men som du märker så är det inte bara jag som inte gillar dom utan även mina vänner och familj börjar bli väldigt upprörd över dina kommentarer och det tycker jag är otroligt onödigt.
Och om jag får säga det, så vem känner mig inte bäst än min familj och mina närmaste vänner....... Och de kan i vilket fall säga till mig rakt ut att "nu tycker jag du ska etc etc" och inte gömma sig bakom anonyma inlägg. 
Så slutligen säger jag till dig, fortsätt om du vill, om det roar dig att göra det så gör det. Jag kommer i vilket fall  inte underhålla det hela mera. Hoppas du finner en lösning på dina inre bekymmer eftersom du måste gå på en annnan människa så mycket. har försökt förklara för dig men du vänder om allt så nu kan jag bara säga detta, lycka till med allt och hoppas du kan lösa saker och ting i ditt liv.

Idag har varit en händelserik dag. Var uppe med tuppen av lillgrabben i huset! Kände direkt när jag vaknade att denna  dag inte skulle bli en bra dag. Var hos psysio först och fick lite värmande knådning av rygg och leder, inget mera hon kan göra nu utan bara att leva med det. Men som sagt, värme och övningarna underlättar det en del i vilket fall.... Så bara tänka nu att snart är det över i vilket.....

Sen var det samtal IGEN till bidrags avdelningen, det är jädrar vad de ska hålla på hela tiden begära det ena och det andra. Nu vill de ha papper på vart pengarna gått från försäljningen av lägenheten i sverige. Enligt dom så ser de det att så länge det inte finns papper/intyg vad jag gjort med pengarna så har jag fortfrafande dom pengarna..... Himla irriterande, har väl de mesta papperena men saknar 2. Så imorgon kommer de och ska träffa mig i huset för att se vart jag bor etc och gå igenom allt ordentligt. Sen är det "bara" att vänta igen och hoppas och hoppas att det är löst snarast, för nu börjar det bli tufft snart..... Men förhonningsvis säger hon till mig imorgon när vi gått igenom allt vad hon tror om beslut. 

Var ju som sagt på 3D/4D scan igår kväll, JÖSSES vad emotionellt det var. Trodde jag inte alls. Men när den lille krabaten flinade åt mig på skärmen så brast allt tårarna. Att den lilla filuren var inne i mig och om ca 8 veckor kommer jag hålla den i mina armar var en så stor känsla att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna. Den flinade, sög på sina tår, pekade med långfingret och visade tungan. Helt fantastiskt! Den har helt klart min näsa (stackaren), munnen är lite lik min men också Paul. Så får väl se med det, men Ciara, James och James tyckte den var otroligt lik mig..... hi hi hi hi visst är de snällla ;) Ska lägga upp bilder imorgon om jag hinner. Någon som vet om man kan lägga upp video??? Fick ju en DVD på ca 20 minuter också, helt galet!!! Så lycklig men samtidigt så skrämmande!!! 

Snart är det min brorsdotters dop i sverige och jag kan inte vara där :( Så otroligt trist måste jag säga. Helt sjukt att jag kommer missa det! Blir ledsen när jag tänker på det, men jag hoppas att min bror sänder över lite bilder från det i vilket fall. Förhoppningsvis har någon videokamera med sig så det kan filmas också! Jocke och Martina, jag är verkligen ledsen att jag inte kan vara där!!!!!!!!!

Som sagt, 8 veckor drygt kvar nu..... känns som en evighet. Måste försöka sluta tänka på tiden! En vän till mig ska föda när som helst. Hon ska egentligen ha den 3 februari men läkaren hennes säger att den kan komma när som helst den senaste 1 1/2 veckorna. Så hon har väskorna packade och klara att gå. Stackarn, hon hoppar till varje gång hon får en liten "twix" och tänker att nu börjar det! men inte då. Hon ska till läkaren imorgon igen för att se, kanske håller de henne inne.... får se helt enkelt! TÄnker på henne varje dag!

Hur ser det ut i sverige då? Familj mår bra? Släkten? Några nyheter???
Saknar er massor ska ni veta!!!!
KRam och puss

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-01-26 08:33:46

Ååååh va häftigt med #D bilder, ser fram emort att få se bilderna. Hoppas fortfarande att allt papperskit löser sig....Här hemma är allt bra, har flyttat t. Mariefred nu o det känns skitbra!!Lukas växer o knakar, känns nästan somatt han kommer krypa snart...Nice...

Och du, be den där anonyma att hitta på nått annat att göra...Hon/han har ju iaf. tid att läsa HELA din blogg och tycka en massa saker...Konstig typ...

Puss o kram sålänge! Vi saknar dig

Lukas O Jimmie hälsar

Postat av: mamma

Publicerad 2010-01-26 11:43:23

Till den anonyma.



Nu har jag också förstått vem det är som skriver. Ta o sluta med detta omgående. För Jenni har inte gjort dig något.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela