jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Näh men jösses vilken respons!!

Publicerad 2010-01-24 13:32:15 i Allmänt,

Oj oj, Anonym, vad bitsk och hetsig du vart. Att börja kasta fula ord omkring sig hjälper kanske inte speciellt mycket..... Precis vad jag skrev, man "får" inte bete sig hur som helst, men kan heller inte säga att man får eller inte får, men enligt min åsikt så tycker jag man ska tänka till varför personen ifråga betett sig som den gjort innan man gör något mer och sedan inte kasta galla över personen utan ta en disskution med den istället. Inte slänga ur sig massa saker utan att veta innebörden i det hela. Och sedan skriver du "hetsa inte så, våga vara självkritisk", hmmmm vem är det som hetsar nu egentligen när du skriver saker som att, "men du, du är helt great".......... en tanke! Tror det är lite hetsande, eller har jag fel??? Och slutligen, motsäger mig själv..... på vilka vis då? Jag står för vad jag skriver, jag står för vad jag säger! Sedan kan det tolkas på vilka sätt som helst tydligen.... men som sagt, det är rätt trist och sorgligt att fortfarande sitta och behöva "försvara" mig mot denna person. Tar du illa upp vid mina inlägg, läs inte!!!!! simpelt!!!

Nåja, idag ska jag träffa några vänner nere på stan, äta lite lunch och babbla lite strunt. Sedan ikväll så äntligen blir det 3D scan. Längtar som attan att få se tjorven inne i mig!!!
Vart sent i säng inatt. Drog mig som sagt ner till de andra och slöt mig in i sällskapspelen. De drack alkohol och jag var spiknykter, så ni kan ju tänka er hur saker och ting vart ibland ha ha ha ha ha Väldigt roligt!! Så vi satt och spelade fram till 03.00...... trött trött idag!!! Somnade inte förrän 4 och sedan vakna vid 08.00 av vilden i huset och de andra tvilling grabbarna på 7 år!!!!!! Fullt ös!!!! Så liiiite sliten är man men en dusch ska nog räta till det lite i vilket fall  ;)

Kankse hörs vi senare, eller så blir det väl om några dagar igen :/ Men jag ska försöka mitt bästa.......
Kram på er alla, tänker på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-24 16:36:59

Om man har en blogg är det inte helt orimligt att man får ta del av både ris och ros. Ingen är bitsk här inte, du är ju great, tycker synd om alla de som förlorat dig i sitt liv när du insett "vad de går för". Vad är en disskution?diskussion känner jag till. Myntet har två sidor du kan aldrig tvinga mig eller någon annan människa att tycka som du, hur många inlägg du än skriver och tillrättavisar människor. Nog märks det att du "försvarar" dig , det med råge. Om du inte kände dig ett dugg träffad av en negativ kommentar i din blogg skulle du aldrig behöva försvara dig. Men uppenbarligen tar du åt dig rätt mycket då ett helt blogginlägg får handla om ett par ynka kommentarer. Att ta till sig av det goda likväl det onda, den dåliga kritiken får människan att växa. Läs inte skriver du. .men friheten min vän, friheten har vi att göra som vi vill. P i a b

Postat av: Jocke

Publicerad 2010-01-25 08:09:12

Ja du syster yster, tyvärr lever vi i en värld av fegisar som inte vågar stå för det dom skriver. Men det e bara att se det så här, det är dom svagare i livet som måste ljuga och gömma sig själva för att våga skriva nånting överhuvudtaget.



Att gömma sig bakom ett anonymt inlägg är lätt, men frågan är om denna "vältalande och tror-han/hon-är-bättre-än-alla-andra" - människan" någonsin kommer våga stå för vem hon/han är?? Tror iofs inte det så det e bara att inte bry sig och inse att man bara är avis.



Styrkekramar till dig från hela familjen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela