jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Inte många knop idag...

Publicerad 2010-01-27 18:53:56 i Allmänt,

Har varit en dag med att ligga i säng och glo med datorn. Inte kännt för att göra något direkt och vilden börjar gå en liiiiite på nerverna. man får liksom inte en dag utan han och eftersom han är på sitt "glada" humör så tär det lite på mitt humör. (som inte alltid är det bästa jag vet) Så jag har tagit skydd på mitt rum idag helt och hållet. har precis tagit mig ur pyjamasen och dratt på mig kläder i vilket fall. Ska ner till puben vid 7 och fira gamle John som fyller 78 idag! Han bor ju ensam och han har druckit på puben i alla år så vi kände att vi ville göra något för honom. Så lite smörgåsar och tårta blir det allt för honom. Han är en sådan gubbe som är så rar och snäll och aldrig skulle göra en fluga illa. Så mysig och rolig. Han kommer till puben varje dag, först vid 2 tiden och dricker 3 öl sedan går han hem igen och frå i sig lite mat etc och så är han tillbaka vid 8 ungefär och tar 2-3 öl till och sedan lullar hem.
Det värsta är att jag fått reda på att han har cancer i ryggmärgen....... Han har problem med ryggen det vet vi alla för han går lite krokigt. men så ibland så har det varit dagar han inte kommit till puben och då vet man att ngt e tok. Så fick reda på att det har han haft senaste 2 åren drygt och ingen vet hur länge han kommer leva till. Så den dagen han går bort komemr det vara en stor sorgedag!! han är ju så mysig och snäll och klok!

Just ja, de ska snabba på mina "claims" för mammaledigheten också. De sade att de precis fått in papprena från min läkaren och svenska formuläret (bull shit, jag skickade det till dom den 15:e) Så de ska snabba på det hela nu för jag ska ju på officiell mammaledighet den 1 februari, vilket är på måndag-.-..... så hmmm bara att vänta lite till och hoppas till högre makter!!

Mamma och pappa, tack så hjärtligt. Betyder otroligt mycket att få erat stöd och hjälp!!!!

Familj och vänner, jösses vad jag saknar er därhemma! Hoppas ni alla mår bra.
Kram

Kommentarer

Postat av: Jessika

Publicerad 2010-02-06 17:10:09

Hej tjejen!

Hoppas du mår bra borta hos dig! Jättefin mage, undrar vad bebis vill bli :) Nu är det inte så långt kvar, o ta vara på all tid. För den springer iväg!! Alvin är snart 3 månader, o det känns som om jag inte riktigt hinner med haha.

Stora kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela