jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Jag vet, evigheter sedan.....

Publicerad 2010-02-12 15:18:49 i Allmänt,

Jajemen, det ar evigheter sedan jag skrev och idag tankte jag lagga in bilder och skriva ner vad som hant senaste tiden. MEN, sa har min dator fatt fnatt. Hade virus pa den sa jag scannade igenom datorn och forsokte reparera det. Det gick dock inte sa jag satte det i karantan istallet. men sa igar sa var den seg som attan och gjorde inte manga knop, startade om den och vantade. Da ploppar det upp att jag har Trojansk horse pa den, utan att jag ens gatt in i nagot program eller ngt. Sa jag scannade igenom datorn igen, den hittade 1 virus pa en fil, samma igen, forsokte reparera men gick inte sa jag tog bort den istallet. Nu idag sa ar den helknapp. Startar upp men inget mera!!!! PANIK!!!! Jag har suttit de senaste 2 veckorna och tankt at tjag ska branna ut alla bilder jag har pa den sa den kanske blir lite snabbare, men sa ar det ngt som kommer upp eller jag ar for lat sa har inte blivit gjort. Om nu min dator har fatt helfnatt och jag komemr forlora allt pa den sa kommer jag sla nagot hart i huvudet pa mig sjalv!!!!!!! Skickat mejl till min smarta bror Jocke och far se om han kan hjalpa mig.... HOPPAS!!! Idag ska jag i vilket fall och sma shoppa lite till bebben och sjukhus v istelsen. Det ar ju faktiskt bara 6 veckor kvar nu tills lillen ska ploppa ut. har gjort mina forlossnings klasser klart och har val ganska bra hymf om det hela. Har ju liiiiiite erfarenhet fran att varit med nar casper foddes ;) igar fick jag stor chocken, brosten borjade lacka!!!! och snacka om att lacka ocksa, det var liksom inte lite vatska....... sms fort som attan till janet saklart och hon lugnade mig snabbt. Vanligt med det tydligen! Hon hade det och aven en van til lhenne. Det sags att om det hander hyfsat tidigt sa ar det tecken pa att det blir tidigare forlossning, men Janet vart ju snittat for Callum lag med rumpan nedat och inte ville vanda sig alls och hennes van hade gatt 10 dagar over tiden. Men visst vore det skont om den kom lite tidigt ha ha ha ha Har ju ett brollop att vara maid of honour for den 16 april!!! ;) men idag ska jag i vilket fall kopa saker till sjukan, har far man sta for egen nattlinne, tofflor/strumpor, morgonrock och klader till den lille. Sa ska inhandla det och packa vaskan i helgen... man vet ju aldrig ;) jag janet och Pat har i vilket fall gjort upp plan for nar jag maste aka in, om det blir pa natten eller om det blir pa dagen. Skont! var hos Suzy som sagt 3 dagar forra veckan, ska lagg aupp bilder, Sa fort MIN dator funkar igen!! Kram pa er all, hoppas ni alla mar bra, tanker pa er ofta! Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela