jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

GOD JUL I SVERIGE!!!

Publicerad 2010-12-23 14:24:25 i Allmänt,

Japp då är det julafton imorgon i sverige :) Visst det är det här också men man firar ju jul här på juldagen. Så morgondagen ser ut som så att det blir 2 timmar på kvällen nere på puben där jag jobbat och göra en jul skål, sedan hem till huset för att natta barnen och sedan lite drinkar i huset :) Ska bli mysigt. Lördagen sedan här så är det julfirande i huset och Janets mamma och morfar kommer och så blir det massa mat och dricka :) Doreen ska laga svensk skinka, såååå gulligt!!!

Fick bra nyheter idag, föräldrapenningen har gått igenom så nu är det enda som jag väntar på är barnbidraget. Så härligt att det nu är klart. Visst det är ju inte mycket men det är ju en del i vilket fall och en otrolig hjälp på vägen. Så nu kan man börja leta lägenhet ordentligt i vilket fall, ser ut som att jag kommer klara mig på det, visst det blir tajt men det går..... Det kommer ju inte direkt vara en massa partaj i sverige i första taget i så man får se till att det finns så det täcker räkningar samt mat på bordet :) Men det känns som att det kommer lösa sig det mesta, ta i trä....

Nu ska jag försöka värma upp mig med en kopp tea, väldigt kallt här nu oich snön bara fortsätter att falla, i förrgår kom det drygt 1 decimeter på några timmar bara och det slutar inte snöa alls idag.... behöver jag säga att skolor och vissa som ska jobba är stängda...... ha ha ha ha

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela