jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

regn/sol grrrrr

Publicerad 2010-08-24 11:21:00 i Allmänt,

Ja inte kn man väl säg att man haft fint väder när man varit i sverige. Imorgon har jag varit här i 4 veckor och jag har väl haft kanske 3-4 dagar med sol... sen är det regn och mera regn :( Igår var det jättefint, klarblå himmel i perioder så man var ute så mycket som möjligt.

Igår fikade jag med heidi på tratten efter att promenerat ca2 timmar på stan, mycket mysigt! Stötte på Linda också så ska försöka träffa henne på söndag troligtvis. Sen på kvällen så passade mamma oliver så jag kunde åka på bio med bästa Heidi! Skit bra film med Leonardo Dicaprio! Ett måste att se säger jag bara, filmen höll på i 2,5 timme men jäklar man satt på hel spänn hela filmen igenom! Så gå och se den folk!!!

Ikväll ska jag, mamma, per och oliver till mammas moster Helena och man Palle på middag, ska bli jätte kul att träffa dom igen, var ju ett bra tag sedan måste jag säga. Så det ser jag fram emot! Ska spendera dagen med mamma då hon är ledig idag.

Oliver är lite kinkig nu med maten den senaste veckan. han har ju börjat få gröt som sagt och det tycker han är jätte gott speciellt när man blandar i lite gröt. Men han dricker inte så mycket som han gjort. Vill bara ha halva flaskan drygt och sedan vill han absolut inte ha något mera. Haar varit väldigt orolig men pratade med sjuk upplysningen och de sade att så länge han kissar/bajar, mår bra och ingen feber så är det inget att oroa sig över. Ge honom alvedon innan måltid utifall att det gör ont i hans tandkött iu och med att han drägglar så mycket och har händerna i munnen konstant så kan ddt vara på G med tänderna.... Men man vill ju inte ge han alvedon i onödan heller så jag väntar med det tills det blir katastrof och n verkligen har ont. Tutten tar han u utan problem bara flaskan som han kinkar med.... Får hoppas det blir bättre snart!

Hoppas ni alla har det bra och att ni som är tillbaka på jobbet efter semester inte lider allt för mycket ;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela