jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Då var det i vilket fall uppehåll av regnet

Publicerad 2010-08-02 12:01:12 i Allmänt,

Jajemen, inget regn än så länge i vilket fall, men jösses vad det har regnat de senaste dagarna, inte kul alls!

Igår var vi till bror Jocke och hälsade på i flytt kaoset. Riktigt fin lägenhet måste jag säga. Stor och rymlig för allihopa och bra område verkar det vara också så jag är glad för deras skull. Småtjejerna har blivit så stora och så himla söta. Nellie säger faster Jenni heala tiden hi hih i så sött. Elin är så glad och go!

Oliver sover som en stock här. Somnar vid 8 på kvällen och vaknar inte förrän vid 7- 7.30. Sen matas han och somnar om igen och sover till drygt 9- 9.30 :) Sen somar han igen vid drygt 11.30 och sover 2 timar!!!!! Vanligtvis brukar han sova 30 minuter på förmiddagen men nu så jädrar sover han. Så sover han på eftermiddagen ca 1 timme också. Så jag måste säga gud så skönt att han äntligen sover som en liten bäbis ska göra. Fast liten kan man väl inte säga han är. Han är väldigt lång. Storlek 62-68 nu i kläder :) Men glad som en fis är han ha ha ha 

Idag åker Anki och pappa till sin husvagn i några dagar, så ska de iväg till tyskland också för att fylla upp förrådet. Så jag blir solo i några dagar nu. Ska bli lite skönt faktiskt, vara själv och ro om oss bara. Visst lite trist också såklart att inte se pappa nu när jag är här men så har vi haft mysiga dagar tillsammans i vilket fall. 

Idg ska jag förhoppningsvis ta mig ut på en promenad med Oliver. Behöver komma ut och få friskt luft helt klart. Så länge det inte regnar så är det helt ok, ca 24 grader ute så det kan man leva med hi hi hi hi 
Planerar för dopet nu också, kollade priser på ica för kallskuret kött, usch!!! SÅ ska planera om lite så får vi se vad det blir i slutändan. 

Kram på er alla, snart syns vi de flesta på dopet :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela