jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

3:e veckan

Publicerad 2010-08-19 21:20:04 i Allmänt,

Japp nu har man varit i sverige i 3 veckor och jag måste äga att jag storm trivs. Känner mig rätt avslappnad och lugn. Lite oros moln på himelen men inget jag tänke ta tag i förrän "semestern" är slut..... Inget jag kan göra något åt just nu och när jag är här utan det får man ta senare helt enkelt.

Mamma har varit kanon!!! Hon har tagit Oliver 2 nätter åt mig så jag fått sova ordentligt, SKÖNT!!!! Hon underhåller honom och busar med honom på dagarna, vi kommer jätte bra överens och allt känns så himla bra! Hon har varit en enorm hjälp med så mycket när jag varit här så jag vette katten hur jag ska tacka henne! per busar och stojjar med oliver också, märks att oliver tycker mycket om dom :)

Var ju i 2 veckor hos pappa också, var otroligt trevligt, fick vara själv i några dagar också för att se och känna hur det är att vara själv med Oliver helt och hållet. Himla mysigt måste jag säga. helen träffade man en del och alltid lika trevligt. Umgicks med bror jocke och familj några dagar, lill töserna är så himla stora nu :) Elin är kopia av sin mamma och nellie är kopia av sin pappa:)

dopet i borås gick finnemang, så himla kul att träffa alla i släkten!!! Allt gick som på räls och inget gick tokigt. Fick äntligen träffa lilla Kian, Såååå söt!!! Man tycker oliver är så liten och go men gentemot Kian så var han en bjässe ;) Mysigt!!!

Heidi, micke och rydan kom ner på torsdagen innan dopet och rövade med mig till göteborg, helen passade oliver. så vi sov på hotell, käka god mat och drack lite öl :) Förutom det otroliga regnet så var det en underbar vistelse. rätt seg kan man väl säga dagen efter men det var det värt! heidi och de bjöd på middag igen igår kväll och så klart vart det mera alkohol ha ha ha men men, inte ofta jag får slå de lurviga i luften. Jag utklassade i bowlingen på wii spelet ha ha ha apa kul!!! Men nu är det slut galejat faktiskt. Känns som min kropp inte rkar mera...... ;) Tack heii och comp för allt!!!!!!

Imorgon ska jag träffa syster Susanne och Beda. fika lite och tjata lite skit..... De är på besök i solna så vi får ju passa på att ses lite! Sen får vi se, ska väl försöka få till lite träffar med vänner och bekanta, en annan vän har ju fått en liten son också så den  vill man ju se såklart :)

Nu ska jag sslänga mig i soffan, skönt att slappa lite när man får chansen :) Känns som det varit full rulle sen man kom hit!

Kram på er all!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-08-22 11:44:16

Hej Jenni. Tack så hemskt mycket för det som du har skrivit här på din blogg ang mig o Per. Det värmer jätte mycket ska du veta.det är klart att jag hjälper dig när du är här och hälsar på oss, det behöver du eftersom du är ensam med lilla oliver.Jag önskar bara att jag kunde hjälpa dig och Jocke o Martina mer änn vad jag gör. Men ni bor ju så långt bort,tyvärr. Därför vill jag hjälpa både dig och Jocke o Martina när vi väll syns.



Jag älskar er mina barn o barnbarn. puss mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela