jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Länge sen plutten var så här liten!

Publicerad 2012-09-21 21:22:12 i Allmänt,

 
Tänk att tiden gått så fort. det var inte länge sen han var så liten känns det som men jösses, han är 2.5 år nu....Vart har tiden tagit vägen?
Samtidigt känns det som jag alltid har haft han i mitt liv. Kan inte tänka på vad jag gjorde innan han kom. Vad gjorde jag med all min tid? Nu känns det som man får pussla med tiden för att hinna med allt. och så fort man haft en lugn tid i några timmar så blir jag rastlös. Vad gjorde jag förr??
 
mycket deppig tid nu, är det för att hösten kommit? vi fick ingen ordentlig sommar heller så man behöver nog mer sol och värme tror jag, men det är adjöss med det i minst 8 månader.
 
Jobbet känns tungt, varit så mycket där och stressigt. Saknar en glöd att komma i takt och fas.....
 
Känns helt enkelt jädrigt tråkigt allting!! Önskar gå ut och käka en god middag i lugn och ro och bara njuta, ingen stress, ingen oro, inga dåliga tankar. Men fasen, allt känns skit!!
Vet inte vad jag söker egentligen, jag har jobb, bostad och ekonomin är helt ok. Men livet är så trist!
har oftast inget att göra när jag är ledig, pusslar in lite fika med de som kan. Men sen då.... åker och handlar för jag är så uttråkad, spenderar onödiga pengar på saker jag egentligen inte behöver.
Skulle kunna spara massa pengar egentligen men så spenderar jag det på saker istället. Så onödigt! Någon får gärna ta mitt kort ifrån mig och ge mig en "kassa" att husera med.
 
Det possitiva är att oliver växer och mår bra. varit lite sjukdom senaste veckorna men det "tillhör" hösten. Han pratar så mycket nu, komemr med nya rd hela tiden och vi skratta gott idag då vi satt och ropa, "emiiiil, din förgrymmade unge". jag garva så jag kiknade!! han är så go och glad. min plutt, utan han hade jag inte stannat kvar tror jag, då hade jag dragit iväg igen. Australien eller canada är jag sugen på!
 
kram på er, önskar er alla ett lyckligt liv!

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela