jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Never stops......

Publicerad 2009-09-23 15:24:19 i Allmänt,

It seems like it never stops to happening things that surprises you...... How stupid can someone be????? Never thought someone could be that stupid but obviously they can!!! Men...... cant live with them...... think i´m better off alone!!

Japp, nu var det avlagt i engelska och nu blir det sagt i svenska. Trodde inte att man kan vara så dum, men tydligen kan man det., Om personen i fråga i vill, så gav jag faktiskt chansen att säga det. Jag sa "det är ditt val nu, antingen är du med eller inte. Bara att du säger det nu i så fall för då vet jag" Orden svarat var att självklart med, inga tvivel om det!! Men..... så visar det sig nu att det vart tvärtom och det genom att vara feg och backa undan med att inte säga ett ord alls! Utan bara vara tyst och inte svara och hålla sig undan. Otroligt trist att det vart så, man trodde ju att det kunde bli lite bra i vilket fall men tydligen inte. men nu vet jag i vilket fall, tog bara 2 månader innan det visade sig men nu har det kommit fram och nu vet jag att jag är "ensam" om det och gör det på mitt sätt och hur jag vill det. Känns bra på ett sätt men på annat sätt otroligt trist!!!! Men jag vet jag kan klara det och jag kommer klara det. Kommer bli tufft men jag har en bra familj som stöttar mig och otroliga vänner som ger mig otroligt stöd och hjälp!! Tror det i slutändan blir den andra personen som missar mest och kommer ångra sig mest.

Idag ska jag i vilket fall träffa Karen för en fika med hennes underbara dotter Emma. Ska bli mysigt. Är ledig idag från jobbet och har tagit det lugnt hela förmiddagen. TÄnkte dammsuga idag men jösses vad trist att göra det när jag vet att det är bara jag i huset som gör det jämt...... Så jag tänker faktiskt strunta i det!!! Ska träffa Karen nu, sen troligtvis hem och bara slpappa. Ovanligt eller hur ;) Men men, sådant är livet just nu....

Imorgon ska jag till läkaren, ska bli otroligt pirrigt och nervöst..... Men tror att bara morgondagen är gjord så kan jag slappna av lite..... Hoppas hoppas och ber till han där uppe att allt ser bra ut och är som det ska!!!!

Meddelar förhoppningsvis imorgon hur allt har gått!!

Kram på er alla, och kom ihåg vad jag har insett.... ensam är stark i många lägen. Men ofta kan man behöva en hjälpande och stöttande hand. Var villig att ge det lika mycket som du själv önskar att du kan få!

Kommentarer

Postat av: Storebror

Publicerad 2009-09-24 07:58:29

Du vet att vi är med dig hela vägen och stöttar när du behöver. Vi saknar dig.



Kram Storebror, Martina och lilla Nellie

Postat av: mamma

Publicerad 2009-09-26 15:49:06

Hej min kära dotter!!



Du vet att jag finns och jag ska stötta dig så mycket jag kan. Det är bara att höra av dig.



Puss Mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela