jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Mood swings!

Publicerad 2009-09-30 14:19:45 i Allmänt,

Yeah, my mood goes up and down like a carusell..... really enoying!!!!

Datorn min maste laddas upp med pengar sa jag sitter nu med Janets dator. Lite irriterande for inte alla bokstaver finns i det engelska systemet men men jag hoppas ni forstar enda....

Tack mamma, det varmer att hora. Blodtrycket ar uppe och normalt nu, ater ju jarn tabletter sa det hjalper en hel del. Ar fortfarande lite trott pa eftermiddagarna men det tillhor tydlgigen nar man ar gravid ;)

Har nu varit ledig i 3 dagar.... skont men inte bra for min ekonomi. Hyran ar i vilket fall betald och det ar ju huvudtaget viktigast och jag har shoppat mat for over 500 kronor sa jag har mat i huset ocksa. Viktigt ;)

Var pa puben igar faktiskt, Janet tyckte det var dags att jag tog mig utanfor huset och inte bara till affaren och ligga i soffan ha ha ha Det var trevligt att komma ut och se lite folk. Tror de flesta vet att jag ar gravid nu i vilket fall. Om inte annat tror de nog att jag lagt pa mig en del kilon runt magen ha ha ha ha

Idag ar det en ordentlig slappar dag... sitter fortfarande i pyjamas och klockan ar 13.17 ha ha ha men men, igar stade jag  ju i flera timmar och har ju anda inget annat att gora ha ha ha .

Maste saga att det ar trist att vara gravid, ont i ryggen har man konstant, gor ingenting som jag gjorde tidigare, vilket var i och for sig att sitta pa puben jamt ha ha ha men telefonen har tystnat en hel del :( Sa jag antar dessa humor svangningar inte bara har med gravidetet att gora..... mycket tankar som vanligt i mitt huvud..... far se vad som hander....

om drygt 3 veckor kommer familjen hit och jag laaaaangtar ihjal mig!!!! Ska bli sa underbart att ha dom har och fa babbla av sig lite och ha trevligt!!! SAKNAR ER ALLA SAAAAAAA MYCKET!!!!!!

Kram pa er!

Kommentarer

Postat av: Bror

Publicerad 2009-09-30 14:30:25

Nu ser du till att röra på dig o inte bara ligga o äta choklad.. risken är ju att du blir som morsan :) haha skämt å sido

Postat av: mamma

Publicerad 2009-09-30 14:45:25

Hej Jenni!!



Det är skönt att höra att ditt blodtryck har blivit bättre. Snart kommer du att se att du blir piggare också. Det var en bra ide att janet sade till dig att du ska gå ut en sväng, för du ska inte bara jobba o sen sitta hemma, det är inte bra. Du måste komma ut bland folk lite för annars sitter du bara hemma o funderar..



Som du vet så var vi ju i Borås i helgen som var, det var jätte trevligt och vi var på Borås markand. Och jag handlade mig en ny handväska.Och lilla Nellie bara växer o växer, denna gång var hon inte rädd när jag o Per kom iallafall, och det kan ju bero på att det var ju inte så länge sen vi sågs.



Och som du sade så är det ju bara ca 3 veckor kvar så kommer vi, det ska bli såååå roligt att få träffa dig.Och vad jag vet jsut nu så kommer Malin o Adam från Värmland också, om det nu inte blir några ändringar, hoppas inte det. Men hon kommer att ringa dig.



Sköt om dig nu. Älskar dig. Puss Mamma!!!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-11-24 16:00:20

Hej Jenni!

Hoppas du har det bra och att allt är bra med bebisen i magen :) Har inte sett dig på jätte länge, saknar dig verkligen! Hoppas vi ses snart :)

Kram Moa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela