jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Det var en stor dag idag men inget nytt kom fram..............

Publicerad 2009-09-09 17:24:36 i Allmänt,

Måste vänta 2 veckor till innan det STORA händer!!! men det kommer, men som ni säkert vet så är ju inte tålamod min stora egenskap, mera en svaghet helt klart. men men, har jag väntat så här länge kan jag väll vänta 2 veckor till :) har helt klart fått endel sms och mail idag och folk undrar vad det är, ni kommer alla få reda på det inom sinom tid..... inget jag kablar ut över internet just nu, liiiiiite för personlight för det och vill att vissa ska få veta det via samtal på telefonen innan annat sätt kommer ut ;)

Hoppas ni alla i sverige mår bra, här på irland skiner solen äntligen och jag behövde ingen jacka idag till och från jobbet. Har jobbat lunch skiftet idag i köket och ikväll har vi tonårsdisco för dom som fått och gjort sitt "juniorcert" så blir en massa 15-17 åringar kutandes runt, klädda i knappt sebara kläder ha ha ha ha undrar om man själv verkligen klädde sig i sådana kläder???? Jag kan verkligen inte komma ihåg att jag gick på disco i underkläder...... japp de har på sig siden nattlinnen som klänningar.... små hotpants och minimal bh/topp och skyhöpga klackar till det..... och allt hånglande på dansgolvet ha ha ha ha ganska kul att kolla på faktiskt! Så det blir en upplevelse igen ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela