jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

usch usch usch

Publicerad 2009-10-01 18:24:09 i Allmänt,

Så känner jag just nu, har precis vräkt i mig en påse Riesen choklad..... ha ha ha japp det var suget för dagen :) Har jobbat lunch passet på puben i köket för ena tjejen var sjuk och ska tillbaka in i kväll kl. 7 och jobba till stängning och jag är såååååå trött!!!! Planen var ju att gå hem och ta en liten sovtur och sedan duscha och äta. Men så vart jag fast vid datorn och vräkte i mig chokladen. SÅ nu är jag proppmätt men jag borde ju äta lite mat i vilket fall.....  Och min sömn hade jag verkligen velat ha ha ha ha ha

Linda, tack vad gulligt!!! Ja det är ju lite struligt som sagt. men det verkar nu som jag vet hur deet blir och det blir jag som står för allt och alla beslut... så på tåget är han inte, han hoppade av efter 12 veckor....... Så det är tufft och mycket känslor som svarvar runt. Kommer säkerligen ringa dig någon kväll o9m det är ok!?

mamma, jag uppskattar allt ska du veta. Önskar jag hade dig närmare... jag vet, jag borde flytta hem men som du vet så funkar det ju inte....... Men du är ju bara en dator iväg eller telefon iväg :)

Mikaela, du är gullig du, tack sååååå mycket!!!

Nu är det kanske dags att hoppa i duschen så man blir lite pigg...... Undrar när man ska få känna av lite sparkar och rörelse i magen??? ;)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-03 18:59:43

Hej Jenni!!



Tack för dom fina orden, det värmer ska du veta. Och du ska veta att jag kommer att ställa upp för dig så mycket jag kan.



Och, JA, jag vill att du ska flytta hem till Sverige igen, det blir mycket bättre här för dig. Här har du din släkt o föräldrar o syskon. Allt ordnar sig ska du se, och jag vill vara nära mitt barnbarn när det har kommit. Det måste du förstå?



Men samtidigt förstår jag dig också, det är inte lätt att bara flytta.



Men vi får prata om detta sen när vi ses, det är inte långt kvar nu.



Saknar dig massor. Puss o Kram Mamma!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela