jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Sunday and 1st birthday party to go to....

Publicerad 2009-10-18 12:55:52 i Allmänt,

Idag ska jag fira lilla Emma som fyllde 1 år i onsdags så det blir kakor och snask:) Passar just nu Callum som är Janets son. Hon var iväg igår kväll och pappan var tvungen att lämna tillbaka honom tidigare så jag passar han nu. Vilket är lätt som en plätt för han är som en liten ängel just nu :) Tur som attan att denna 2-års trots inte är 24 timmar om dygnet för då hade jag nog hängt mig ha ha ha ha

Var lite orolig igår för jag hade inte kännt bebben röra sig på några dagar men så igår kväll efter middagen så börja den liva runt lite :) Och idag nu så känner jag av han/henne :) Karne säger att inte oroa sig. för det första är det väldigt ovanligt att jag känner av den så mycket redan nu när jag bara är 18 veckor gången och för det andra så kan det gå några dagar emellan också. Det är först i sista veckorna man ska oroa sig om man inte känner av den på några timmar...... Så får väl försöka slappna av lite <;)

Ikväll blir det slappa i soffan framför x-faktor. Samma som idol i sverige. De visar uppträdanden igår kväll och idag visas röstnings svaret och sen uppträdanden från kändisar. Så ikväll är det Whitney Houston som ska uppträda!!!! Just ja, såg igår annons om att whitney ska spela i dublin i slutet på april!!!!! MÅSTE köpa biljetter till det helt klart!!!!

Om 5 dagar kommer familj och vänner från sverige hit!!!! JAG LÄNGTAR!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela