jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

panic is about to start......

Publicerad 2009-10-11 20:55:05 i Allmänt,

just hit me today that I might not get any wages for a while....... I know my boss said that she´ll try sort something out but hmmmmm you never know!!!
How the f**k am i gonna do all this I had planned, my birthday party, my family is coming over and then a week later, the rent to be paid....... panic is starting to crawl in my skin!!!!!
And oh my god´, if i´m off the whole coming week, I probably end up tearing off my hair!!!!! Sooooooo bored!!!!!

Så, vad ska jag göra???? När kommer jag få nästa lön??? hur mycket kommer den vara på????? hur kommer nu min födelsedag vara och min familjs besök bli????? Panik, panik och mera panik kommer nu! Och mera deppig blir jag!
Fick en liten slant i fredags i lön för veckan innans jobb, men jag kan ju inte spendera det alls, måst eju hålla på det tills födelsedagen...... det ser just nu mörkt ut måst ejag säga och jag vette fasiken hur jag ska lägga fram det till min chef med lönen. Hon sa hon skulle kompensera mig men man vet aldrig hur mycket, när, och om........ Så mina tankar far runt nu och jag vette katten hur jag ska göra! Förhoppningsvis säger hon något imorgon när hon haft försäkringsgubbarna där och kollat på stället hur det ser ut.... Jag missa ju nu fredagens timmar, löradgen och söndagens timmar så kan hända att på fredag får jag endast betalt för 2 timmars jobb...... och om puben är stängd hela denna vecka så kommer jag inte få någon lön nästa vecka alls...... F*N!!!!!!! PANIK!!!!!

Brukar inte be till han där uppe ofta men NU BER JAG!!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-12 18:11:07

Hej gumman. Du ska veta att vi här hemma tänker på dig, de kan inte vara roligt att de kör ihop sig så för dig, men ta de lugnt, de brukar ordna sig, tänk på bebisen.Mamma kommer ju snart till dig och hon kanske kan hjälpa dig. Kram moster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela