jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Och så är det torsdags kväll...

Publicerad 2009-10-15 18:28:58 i Allmänt,

Denna vecka har faktiskt gått hyfsat fort. Har försökt hålla mig sysselsatt efter en trist och hemma sittande helg...... Fikat med krystle 2 dagar och shoppat klänning till festen med Karen. Så det var trevligt. Sved ordentligt måste jag säga att betala för klänningen men med tanke på att det var en otroligt klänning till ett otroligt nedsatt pris 70% billigare, så kunde jag liksom inte köpa den. Så det var min present till mig själv :) Kommer dock endast kunna använda den i kanske 1 månad till tills den är för liten hi hi hi hi men så har jag ju den efter att bebben kommit ut igen. Och då när de kilona är bortmotionerade så har jag en underbar klänning att använda igen :)

Igår var jag på Pink konsert...... Fick ju det av Janet i julklapp förra året så äntligen var det dags igår kväll i DUblin. Helt suverän show måste jag säga, hon är absolut fantastisk på att uppträda och underhålla sin publik. Fantastik uppsättning med inslag av otroliga akrobatiska slag...... Så helt klart dundernöjd med kvällen, thanks a mill Janet for the great night at the pink concert, was brilliant!!!!

Idag har jag varit mestadels i sängen, 3 dagar av full rulle har tagit på krafterna och speciellt igår när jag gick upp vid 7 på morgonen och inte var i säng förrän 2 på natten. Och all det promenerandes i Dublin igår........ pust pust. Så väldigt sliten idag med lite förkylning krypandes...... så slappa har varit min stora syssla idag..... ska nog ta ett bad lite senare:)

Nu är det "bara" 8 dagar kvar till förhoppningsvis vi får en till familje medlem i familjen. Min bror Jocke och hans fru Martinas efterlängtade bebis..... hoppas den kommer i tid :) TÄnker på er varje dag ska ni veta och jag ser fram emot samtalet med nyheten!!!! Skickar en styrkekram till dig redan nu Martina :)

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2009-10-15 19:49:07

Hallå! Vad kul att höra från dig. Är du tillbaka i Sverige?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela