jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Måndag och blåsigt!

Publicerad 2009-10-19 23:31:56 i Allmänt,

Så idag har det inte varit några nyheter direkt i min värld gällande händelser..... vaknade vid 10 ungefär, hade frukost, duschade, satt vid datorn. Sen började jag städa lite inför ankomst av vänner och familj på torsdag så det inte ligger saker precis överallt. Tänkte att dammsugning får allt vänta till onsdag annars ser det likadant ut igen på torsdag efter vilden Callum :) Så tar det coolers med det. Funderar på om jag ska börja städa Janets rum också ;) Är ju trots allt väldigt rastlös ;)
Pratade med mamma idag på facebook och hon varväl lite nojjig också över att allt inte var klart med b&b, vilket jag har varit orolig över hela tiden. Jag är ju sådan att har jag inte ordnat saker och så blir jag otroligt nojjig över saker inte ska vara gjort ordentligt. Vill att deras vistelse ska vara underbar!!!! Inget ska gå fel! Visst sen kan saker och ting ske men eftersom jag nu varit så "beroende" av att andra ska göra saker och saker och ting inte blir gjort så blir jag väldigt nipprig!!! men nu verkar det vara löst. Enda bekymret nu är försäkringen till bilen så jag kan köra den..... jag ber till han där uppe att det blir ordnat nu som det är sagt så jag kan släppa det också. Orkar inte hålla på att vänta och vänta och höra det om och om igen att nu blir det gjort. Enkla saken att göra är att efter min födelsedag om det inte är gjort som lovat så åker jag fasiken och köper en egen bil, en skruttig liten sak som tar mig från a-b. har nu hört så länge att saker ska bli gjort och så blir det inte det, då tröttnar jag lite och vågar inte riktigt hoppas på att det blir gjort. Vill bara höra, nu är det gjort och jag behöver si och så mycket pengar av dig för att täcka det jag la ut för försäkringen på bilen------ HOPPAS!!!!!! Så håll tummarna där hemma i sverige att det nu blir gjort!!!

Bebben har stökat runt endel idag, idag såg jag till och med lite rörelse utifrån. Det var ordentliga rörelser, typ sparkar ha ha ha ha så himla skumt och jag mådde faktiskt lite illa :) men det tillhör väl ha ha ha ha Vecka 19 nu så snaaaaaart är jag halv vägs där :) Idag var första dagen jag hade tajt tröja över magen..... har ju liiiite problem att inse att jag inte är bara tjock utan faktiskt gravid ha ha ha ha ha ha

2 dagar kvar :)
kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela