jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

månadg idag då.

Publicerad 2009-10-05 15:47:02 i Allmänt,

Jaha så var det måndag och jag är ledig. Solen skiner och det är klarblå himmel ute så ska ta mig en promenad strax.... Ska ner till affären också och äntligen inhandla produkter för min efterlängtade kladdkaka :)

Helgen var det full rulle, jobbade som sagt i fredags till 5 och lugn kväll hemma sen, sen på lördagen var det jobba dubbla shift för att sen ut och träffa suzy och company som var nere på graaces, det ar suz 26:e födelsedag och Karen och gänget var ute och partajde. Kan säga att gå ut på graces där 85% är under 20 år och alla var kanonfulla när jag kom dit med Janet då vi hade jobbat och klockan var 01.30 på natten. Inte en hit helt enkelt...... men var kul att träffa alla då det var ett bra tag sedan jag sett dom och det var gratulationer hit och dit och massa kramandes ha ha ha ha
Så det slutade med att när stället stängde 02.30 drog vi hem till mig och drack lite, elelr som sagt de drack och jag var nykter och glodde på dom...... gick och lade oss 04.45 på morgonen...... måste säga bra kämpat av mig som är gravid och nykter ha ha ha ha
Sov sen till 12 dagen efter och Jilloch hennes 2 barn kom på besök, sedna åkte vi till Osprey hotell och åt frukost/lunch/middag. janet och Callum kom dit efter ett tag också.
Suzy åkte med tåget halv 8 på kvällen sedna och jag åkte hem, tände brasan och åt popcorn :) Min hobby ha ha ha ha så känns skönt att idag vara ledig och samla krafterna från helgen.....

Så idag blir det baka kaka, ta en promenad och så har jag klippt av mig naglarna :( Känns otroligt konstigt måste jag säga, kan inte riktigt använda fingrarna på tangentbordet ha ha ha van vid att slå med naglarna ha ha ha . Så säkerligen kommer jag ha ont i fongertopparna i morgon bitt då det inte fått någon kontakt med yta på ett par månader ha ha ha ha

Nu är det bara 19 dagar kvar tills jag får sverige besök!!!!!! Kan knappt vänta, tjoho!!!!!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-06 15:43:25

Hej Jenni!!



Ja, tänk vad tiden går fort. Jag tycker det var inte länge sen som Sussi var liten,men nu är hon 18 år.



Och du ska veta att jag längtar massor tills vi ska komma till dig, jag räknar dagarna nu.



Men snart så ses vi.Hurra!!!



Sköt om dig nu. Puss Mamma!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela