jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Ja inte fasiken är det kul!

Publicerad 2009-10-30 21:57:02 i Allmänt,

Har nu gjort en vecka på nya jobbet...... vart lite mer än väntat då kvinnan som gör matsalen nu är borta för hennes far har gått bort igår kväll..... så nu jobbar jag i matsalen 10-3 samt städar 5-7....... fasiken inget roligt jobb kan jag meddela!!!!!! man känner sig så otroligt liten och folk tittat på en som man är värd skit rätt ut sagt! Visst 2-3 stycken har väl sagt hej och svarat på tilltal, Så det suger rätt ut sagt. Sen att sitta och vänta i 2 timmar emellan matsalen och tills man kan städa, idag höll jag på att somna bak i köket :( Men eftersom jag inte har en bil och det är i byn bredvid så är det liksom ingen idé att åka hem emellan!

Skulle ha jobbat ikväll på puben, det är ett stort födelsedagsparty i nattklubben för en beknats dotter till Janet, men efter att ha jobbat 2 dagar 10-7 och då sprungit konstant (förutom idag) så kände Janet att jag inte ska ta ut mig så mycket, kan kanske bero på att hon tyckte det lät som jag var på väg att börja gråta igår när hon ringde mig på jobbet :/ Så ledig ikväll och sitter och glor på teve, har precis gjort spaghettt som jag ska äta och vitlöksbröd....

Imorgon ska jag ta en fika med Karen och eventuellt jobbar jag imorgon kväll mellan 20-23, ett ungdomsdisco/haloween party för ungdomar under 18, så ingen alkohol dvs...... men Beroende på om det är många biljetter sålda vilket vi får veta imorgon eftermiddag så kanske blir jag ledig då också..... nåja, jag hankar mig fram, har det andra "roliga" jobbet att göra nu..... 1 vecka till med matsalen sen är det bara städjobbet på kvällarna, så ionte så tufft och de flesta har då gått hem vid det laget.... 

Tänker på min familj i sverige, jocke med sin familj som har sin lilla underbara dotter Elin och Nellie... mamma i södertälje, min far i ulricehamn som jag inte hört något från sen i somras, undrar om han mår bra...... Mina syskon i ulricehman/borås.... saknar dom enormt allihopa!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Familjen Sundén

Publicerad 2009-10-31 09:14:56

Det låter som ni hade jättekul när alla var på besök, vi tycker det var jättesynd att vi inte kund komma oxå, men det hade ju sina förklaringar ;)



Stora styrkekramar från alla här hemma till dig. Låter som du faktiskt har det jobbigt, men du vet ju vad man säger. After rain comes the sun. Så vi får väl hoppas att det blir så. Annars vet du vad vi sagt, det finns alltid plats för dig i Borås.



Jag ska ta och hänga pappa i nacken o säga till honom att det får bli skärpning nu.



Kram från oss och tack för dina kommentarer på bloggen :)

Postat av: mamma

Publicerad 2009-11-03 15:01:27

Hej Jenni.



Det blir nog bra med jobbet och så, men du får faktiskt tänka på att ta det lite lugnt också.



Det är inte bara dig du ska tänka på nu, utan den lilla i magen också.



Jag tänker på dig varje dag ska du veta. Saknar dig massor. Just nu ligger jag jätte sjuk, har hög feber o hosta och kan knappt prata.



Men du får sköta om dig nu så hörs vi någon dag. Puss Mamma!!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela