jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Imorgon smäller det :)

Publicerad 2009-10-22 00:42:51 i Allmänt,

imorgon kommer familj och vänner hit till Irland, ÄNTLIGEN!!!
Har kännts som det är evigheter tills de kommer men nu äntligen så är det dags. Hämtar Malin och Adam vid flyget runt 12 på dagen och de andra stora gänget kommer vid 12 på natten. Så 2 underbara resor till flyg platsen på en dag, efter detta borde jag väl hitta dit lätt??!! ;)

har dagarna planerade rätt ok, förhoppningsvi håller vädret upp men enligt metrologen ser det inte lovande ut. Klart svenskarna måste se riktigt irländskt väder när de är här ha ha ha

Var och handlade mat till festen och mat till huset för dagarna de är här. Jösss det är dyrt att fylla stort måste jag säga..... nästa gång blir det allt att dra iväg någonstans helt klart ;) Men men, det är samtidigt värt att spendera pengar på att få hit mina nära och kära så jag klagar inte allt för mycket.

Har varit full rulle hela dagen idag, först handlat på 3 olika ställen i 2 timmar,jobbade på puben (tjoho äntligen) i några timmar och då var det rätt lugnt på kunder men jag får ju städnoja när jag ser att saker inte är där de ska vara(ovanligt efter en brand och städfirma varit inne), sen var det hem och doola i huset så det ser hyfsat ok ut inför besök, bädda rent i säng, tog mig ett lååångt bad och så avsluta med att hinna uppdatera mig på datorn ;)

BLir nog inte här förrän de har åkt hem efter helgen. Så ta hand om er alla därute och förhoppningsvis får jag en liten brorsdotter/brorsson under helgens gång också :) You go Martina!!!

kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela