jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Så är det fredag imorgon!

Publicerad 2009-11-12 22:17:26 i Allmänt,

Äntligen fredag...... länge sedan jag kände så men jösses vad jag avskyr mitt "nya" jobb! Det är verkligen avskyvärt, trist, långtråkigt, smärtsamt och nedvärderande!!! Det som får mig att gå dit är pengarna, hade jag inte behövt dom så f-bannat mycket så hade jag sagt upp mig på stört!! Men men, jag tar mig igenom det några veckor till. Ryggen mår absolut skit av det kan jag säga i vilket fall, efter 20 minuter där så är det fasiken tufft att stå upp! Så tror inte det kommer att köra detta så länge som jag tänkt mig. Men men, de pengar jag kan få in är jag glad för att jag kan få..... det är ett jobb liksom!!

Igår kväll bokade jag biljetter hem till sverige :) Jag åker den 21 december och åker hem till Irland igen den 3 januari!!!! Tjoho! Jag vet det var bara drygt 3 veckor sedan familj och vänner var här men det finns flera i sverige som jag så gärna vill träffa och sen saknar jag redan min familj och vänner som var här. Det är konstigt hur man saknar folk nu för tiden. När jag bodde här förra gången vet jag att det gick nästan 2 år innan jag satte foten i sverige. Antar det är åldern och sen att familj och vänner hemma i sverige har familj som man gärna vill träffa!

Kommer missa Saras sons dop, Lukas, sorry Sara!!!! Får gratta honom när jag är hemma i jul istället. Undrar om hon lfyttat till Mariefred igen då???

Komemr vara hos min far över julen i vilket fall, ska försöka ta mig till han från skavsta, väldigt komplicerat när man är höggravid!!!!! Men men, allt går väl med lite vilja ;) Hoppas verkligen det blir smidigt annars vet jag inte vad jag gör!!!! Sen nyår firar jag hos mamma och Per. Min bror Jocke med familj ska dit då också så det blir mysigt!!! Ska äntligen i jul få träffa Elin också! Längtar enormt!!!!! Lilla söta goa Elin och lilla underbara fina Nellie! Mina kära älskade brors döttrar! Längtar!
Tänker ofta på casper, min andra bror Jimmis son. Undrar verkligen hur han har det? Hur han ser ut? Vad han går igenom i livet...... Måste verkligen försöka få tag i mamman!!!

Nu ska jag glo på teve igen..... kanske vräka i mig lite godis ;) Lite härligt är det att vara gravid ändå :)

Love ya´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela