jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Lugn vecka denna vecka!

Publicerad 2009-11-09 23:45:39 i Allmänt,

Jahap, ber så mycket om ursäkt att det inte blivit mycket skrivande här, har varit mycket jobb förra veckan så gjorde inget annat än att sova, äta och jobba..
Har ju som sagt börjat städjobbet, men förra veckan var det att jobba i matsalen deras också för kvinnan som vanligtvis gör det, hennes pappa gick bort. Så jag gjorde dagpassen i matsalen och sedan städjobbet på kvällen. Så full rulle och sedan lördagen var det jobb på kvällen på puben och söndagen på dagen. Var full rulle så att säga. Kände på mig att det skulle bli endel för matchen Man united- Chelsea men jösses, jag var "bombed" med folk så det var spring fram och tillbaka i 2.5 timme non stop med ca 4 ordrar med drinkar i huvudet samtidigt. Efter mycket om och men insåg jag att jag faktiskt behöver hjälp så ringde på förstärkning, som dök upp efter 30 minuter!!!!!! Då började det lugna ner sig för det var i slutet på 2:a halvlek......... tacksam eller hur!!! Nåja, jag sov som en stock.

Börjar bli Liiiiiiiite less på att bli väckt varje natt. Killen som bor i huset hade partaj från 3.15-4.45 på lördags natten, söndags natten var det lill grabben som inte ville sova riktigt. och fredags natten var det hund jäkeln som inte ville hålla käften!!! Så jag börjar bli en smula irriterad om inte annat. Ni vet ju hur jag är med min sömn, jag behöver den enormt, blir så grinig annars. och jag är fasiken inte på bra humör nu kan jag meddela!!!!!!

Inatt är lillgrabben och janet borta, är på besök hos bekanta, brorsan i huset är nykter så förhoppningsvis håller han sig lugn i natt och hunden, fan ta han om han skäller i natt.......

Lugnt denna vecka, jobbar städjobbet som sagt varje dag 2 timmar sen är det puben på lördag 16-02. Då blir det rock n roll för det är Jack Mahon dag. en stammis som gick bort för lite mer än 6 månader sedan. Fick blodpropp i hjärnan helt plötsligt och dog efter 3 dagar på livs uppehållande maskiner. Så det är racing dag med hästar på dagen och sedan kommer familj, arbetskompisar och stammisar till puben. Så bara att vara beredd på att springa benen av sig. Sen på söndag är jag helt LEDIG!!!!! Första dagen på minst 19 dagar då. kan faktiskt inte komm aihåg när jag var helt ledig sist, tror faktiskt det var vid min födelsedag...... men kan faktiskt inte komma ihåg! Så den dagen ska jag gå runt i pyjamas HELA dagen :)

regn och mera regn är det här, graderna visar 6 grader men det känns som 0 grader, kylan och regnet gör verkligen att det går in i benen i kroppen!!!! Var idag och handla ny jacka, efter ca 10 prövande av olika jackor bestämde jag mig för en lång dun jacka. Liiiite svårt att köpa jacka med denna bula till mage :) men det vart en rätt stor storlek ha ha ha ha ha Ville int elägga för mycket pengar på den då jag antagligen inte kan använda den efter graviditets kilon förhoppningsvis försvunnit!!!

Ska försöka boka biljett till resa hem över julen också, ska kollaimorgon så jag kan få ledigt från städjobbet då. Hoppas..... janet är helt ok med att jag åker hem i vilket fall. Skönt!

Hoppas ni alla mår bra, saknar er alla!!!
Kram

Kommentarer

Postat av: Melinda ett hjärta som kämpar

Publicerad 2009-11-11 17:43:44

Hej gumman =) Tack för dina varma ord det värmer!

den bilden tog jag sj =P jag ställde kameran på byrån i hallen o ställde mig framför lampan =P jag älskar att fota så testade olika varianter =) Hoppas allt är fint me dig o magen =) Kram

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-11-12 15:21:18

Hej Jenni!!



Jag har läst det du har skrivit här på din blogg, det verkar vara mycket som händer nu för din del. Men du måste lära dig att ta det lite lugnt.



Här hemma är det kallt nu, det är ca 2-3 grader varmt bara. Och ibland så snöar det, men det försvinner på en gång pga av det är blöt snö.



Jag ser verkligen fram emot när du kommer hem till jul och nyår, det ska bli så roligt att få se hur stor din lilla mage har blivit. Jag saknar dig massor ska du veta. Och tack för ditt samtal idag på telefonen, du gav mig lite mer krafter nu på att ta tag i saker o ting. Vi får hoppas att det kommer att lösa sig på det bästa sättet.



Sköt om dig nu. Älskar dig,Mamma!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela