jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Fredags kväll

Publicerad 2009-11-20 21:31:27 i Allmänt,

Så äntligen var det fredag, tacka sjuttsingen denna vecka är över. De går ju så otroligt långsamt dessa dagar....
Håller på att arbeta på de ekonomiska utsikterna för framtiden så jag kan börja planera lite, får se hur det går. har bett mamma kolla upp lite med skatte verket etc då jag läst att man kan lägga ihop de olika ländernas skatt/arbetsgivar avgifter om man jobbat inom 2 EU länder....... SÅ håll tummarna för mig!!!!!!!!! behöver det så otroligt mycket!!!!

Micaela, jag är 22 veckor gången, är beräknad att föda den 24 mars... men tror mer det blir början på april den lille tittar ut.

Mamma, jag vet vad du säger men tyvärr tror jag inte det blir bättre hemma i sverige, tror det kan bli tuffare faktiskt!

martina, Jag längtar som attan, räknar veckorna tills jag är hemma! Så jag får se den lille tösen och såklart den stora tösen också.

Sandra, hi hi hi hi trodde de flesta hade sett/hört det nu!!

Som ni alla därhemma kanske förstår så blir dt inga direkta julklappar i år. Ni får se det som att jag kommer hem för jul och nyår och det får bli den julklappen som blir tyvärr.... hoppas ni alla förstår!!!

Saknar er alla enormt men snart, ca 4 veckor, är jag hemma i svedala igen:)

Kommentarer

Postat av: micaela ♥måns09♥

Publicerad 2009-11-21 08:56:03

vad mysigt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela