jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

DÅLIG dag idag

Publicerad 2009-11-17 15:50:06 i Allmänt,

detta blir kort inlägg, dålig hormon dag idag. Allt känns skit och pannkaka, allt känns som det är kört.....
kallt i huset, vad fasen ska man göra....... önskar jag kunde boka om flygbiljetten över jul så jag kan stanna längre än 2 veckor...... tänk om...... SKIT!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-11-17 16:28:11

Hej min kära dotter!!



Jag tycker absolut att du ska försöka att ändra flyget så att du kan stanna hemma längre. Så vi får tid att umgås o gå igenom saker o ting.



Du behöver att vara hemma ett tag så att du kan ta det lugnt o tänka över saker o ting. Vi ska lösa detta tillsammans du o jag.



Kram Mamma!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela