jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Dags att säga hej till världen!!!!!

Publicerad 2009-11-19 17:21:18 i Allmänt,



Säger hej till världen nu då :) Den lille krabaten mår finemang inne i magen och sparkar och rör på sig konstant. Idag på ultraljudet så greppa den sin rumpa och fot hela tiden, vinkade åt oss och peka långfingret till oss (tur det inte var långfinger) och hade skoj. Så det var en fantastisk upplevelse att se så tydlgt nu!!! Den ligger med rumpan neråt på vänstra sidan och huvudet på höger sida, men den lär vända på sig ett X antal gånger :)

Paul kom inte med mig........ har inte hört ifrån han alls på över 2 1/2 vecka....... så jag antar att detta menar att jag är solo med den lille...... vet inte vad jag ska säga faktiskt. hade min vän Pat med mig idag, tack så hjärtligt för det, uppskattar det verkligen. han vart lite stött i måndags när jag fråga om han kunde passa callum då så Janet kunde följa med...... så jag bad han om han ville följa med igår kväll.... visst sa han :) Så det var trevligt!!!

Ikväll ska jag till mitt "UNDERBARA" jobb igen, eller rättare sagt om 45 minuter...... AVSKYR det verkligen men nu är det "bara" 4 veckor till att jobba där innan jag åker hem till sverige på semester i minst 2 veckor. Får se vad som händer efter nyår om jag stannar längre eller inte, beror på om jag kan få bidrag tidigare........ Kan inte stanna i sverige i 1 månad utan bidragen då jag i så fall inte kan betala hyran...... så får se, jobbar på det just nu, Kan jag gå tidigare i mamma ledigt så blir det nog att jag stannar i sverige i 1 månad i vilket fall. Kan lika gärna sitta där och "rulla tummarna" och vara med min familj och vänner där än att sitta här och verkligen rulla tummarna och vara uttråkad till tusen. Så håll tummarna för mig att det funkar som jag vill nu!!! 

Ute så stormar det enormt och regnet öser ner. haft storm i ca 2 dagar nu och vi får till och med kila in en pappersbit mellan dörr och karm för vinden får den att slå så in i norden..... Underbara höst!!!! 

Lvoe ya all, håll tummarna för mig att saker börjar flyta på snart annars vette katten vart jag tar vägen!!!!! 

Kommentarer

Postat av: micaela

Publicerad 2009-11-19 18:51:22

när är du beräknad???

Postat av: mamma

Publicerad 2009-11-19 19:20:58

Hej min dotter!!



Som jag har sagt den senaste tiden så tycker jag att du ska komma hem till Sverige. Du kommer att få det bättre här hemma, det tror jag o vet jag.



pusss mamma ( älskar dig)

Postat av: sandra

Publicerad 2009-11-19 19:52:57

Grattis älskade vännen

fick verkligen en chock nu har inte läst din blogg på länge men gud så kul!

Puss o kram Sandra din vän i Norr

Postat av: Martina

Publicerad 2009-11-20 18:16:27

Åhhhh vilken söt bild :-) Tänk att Nellie o Elin ska få en liten kusin :-) Hoppas du mår bra, trots städjobbet.. Tänker på dig! ska bli så skoj att ses i jul. Massa kramar från Borås

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela