jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Vår känslor kanske?

Publicerad 2009-05-07 12:23:15 i Allmänt,

I morse när jag vaknade så sken solen och det var klarblå himmel...... äntligen tänkte jag så är det fint väder och sommaren är på väg..... men ack så fel jag hade ha ha ha börjar molna på nu och det blåser rejält. SÅ min promenad jag skulle ta runt sjön är nu inte längre på agendan...... Ska ner på stan snart och betala hyran, alltid lika roligt ha ha ha och sedan troligtvis äta lunch med Krystle. Jag jobbar kväll idag så jag börjar inte förrän 7 ikväll och det är skönt på sätt och vis men samtidigt så blir det tufft att ta sig upp imorgon bitti. Kommer inte vara hemma förrän runt 01.30 inatt efter att man stängt puben och städat och så ska man lyckas varva ner och ta sig i säng för att sedan ta sig upp 9 imorgon bitti och ta sig till jobbet. Gillar inte riktigt dessa kvällspass men men det är bara att bita i sura äpplet och vara tacksam att man har ett jobb.

Var på bio igår, såg nya Wolverin filmen. Väldigt bra måste jag säga, tycker många ska se den filmen om ni gillar action dvs. Mycket som hände hela tiden och det var inte en tråkig episod alls så den var klart sevärd. Helt otroligt med bion här måste jag säga. 10.40 euros för bion och om man vill ha 2 drocka med popcorn kostar det 11.95 euros..... helt sanslöst måste jag säga. Kändes lite dumt att han betalade för det men så är de lite "gammeldags" här och killen betalar för det mesta, speciellt när de har bjudit ut en. Så även fast jag ville betala för snasket så sa han absolut nej. Hi hi hi så jag var på dejt igår dvs ;) Trevligt, kul och vårkänslor såklart ha ha ha ha

Snart är sommaren vid dörren och det börjar bli dags att boka biljett hem till sverige, blir väldigt irriterad på Ryanair då man endast kan betala för det med visa kort, inget jag har i detta land då det kostar pengar och här får man några tusen euros med det kortet även om man inte vill ha det, så det är VÄLDIGT farligt. Så jag måste låna någons kort och boka biljetten med..... Mend et löser sig allt.

Ville boka så jag kan åka till göteborg och hälsa på familjen där först och sedan ta buss till Södertälje och hälsa på vänner och familj däromkring. Men nej då det funkar inte för Ryan air har bestämt sig för att ha sommar uppehåll på flyg från Dublin- Göteborg mellan juli och augusti,,,,,,,,,,, hur tänker de? Det är semester veckor och då kan man bara flyga till skavsta...... idiotiskt rätt ut sagt. Men förhoppningsvis kan min familj komma till söderätlje och säga hej över helgen eller så?? Kan bara hoppas och hålla tummarna att det funkar.


Saknar alla hemma och hoppas ni alla mår bra! Love ya´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela