jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Otroligt vad kroppen klarar av......

Publicerad 2009-05-12 21:17:05 i Allmänt,

Så skönt att lördagen är över kan jag säga. Är förvånad att jag klarade av att hålla igång så pass som jag gjorde. Var på jobbet från 11.30 på morgonen och kom därifrån vid 02.45 på natten...... Hade då haft 2 partyn i nattklubben, lagat mat till båda, ordnat så personalen gjort vad de skulle, fixat in ny "floorstaff" för killen som skulle göra det visste inte han jobbade så han var bortrest och sedan lyckades jag klämma in en rast för mig själv på kontoret mellan 18.15-19.10.......... Eller ok, jag läste tidningen, glodde på teven över kameran på nattklubben så alla skötte sig och drack 2 öl! Väldigt lyckad rast måste jag säga ha ha ha ha Men jag klarade det. Drack 2 red bull emellan också då jag kände tröttheten komma krypande...... den person som kom på den drycken är suverän, tackar för den drycken!

Idag blir det en lugn dag..... janet och de andra kom precis hem från bröllops firandet och de mår väl inte helt bra så att säga ha ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela