jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Mycket tankar.....

Publicerad 2009-05-19 13:33:14 i Allmänt,

Hade som sagt en ledig helg och såg fram emot en bra helg. Det vart en helg med mycket roligt som hände men också måste jag säga väldigt "confused"....... Men nu är det över och allt är utrett och kan inte göra så mycket mera med det.
Bara att gå vidare och se fram emot nya saker i livet helt enkelt.
Roliga nyheter såg jag idag, min bror och Martina bebbe är beräknad att komma den 23 oktober och eftersom min födelsedag är den 25:e så blir det en underbar present måste jag säga. Blir svårt att bräcka den presenten ha ha ha Så det är en otroligt rolig nyhet att höra om. Otroligt nyfiken om det blir en liten flicka igen eller en pojke. Men tror inte jag vill veta ha ha ha Har i villket fall inget val heller ha haha

Fick höra häromdagen att jag har blivit lite av en "cold hearted bitch" när det gäller kärlekslivet och killar............ Kan det vara så?? Har gått igenom en hel del i mitt liv och senaste månaderna och visst kan jag erkänna att jag inte är den lättaste att släppa någon in längre. Är mer vaksam och försiktig och tar ingen skit längre...... men är man kall då?? Kankse är det så men jag är less på att bli sårad och tänker absolut inte bli behandlad som en docka eller som skit heller..... Så jag backar undan och tar det lugnt helt enkelt. Om sen vissa personer ser mig som det så får dom göra det, det innebär dock att de inte känner mig heller........

Har en hel del hemlängtan just nu kan jag meddela också. Tänker en hel del på framtiden och vad som ska hända. Vill åka hem på ett sätt men samtidigt vill jag stanna kvar på Irland. jag har ju ett liv här och en grund som jag byggt upp. Önskar på sätt och vis att jag kunde blanda de två liven, livet i sverige och livet här på irland...... och skulle jag åka hem så vart i fasiken skulle jag bo?????? Vill till sthlm, men också till borås....... så OM det nu skulle hända att jag bestämmer mig för att flytta hem igen så är det en del beslut att ta också........ Jag sa när jag flytta hit att jag skulle ge det 1 år i vilket fall, tar ca 1 år att "settle in" och känna av allt, se hur det går och vad som finns, vilka möjligheter etc....... Så nu har jag varit här i 9 månader........... Inget har väl gått som planerat heller, jobbar på en pub som jag sa att jag absolut inte ville göra, bor nu med janet och hennes familj som jag absolut inte trodde skulle ske men funkar perfekt men är absolut annorlunda mot vad jag trodde. Vänner har visat sidor som jag inte sett förut och kan väl säga att jag är besviken på några av dom otroligt mycket...... Så som sagt, saker är inte vad jag trodde de skulle vara och har itne blivit som jag trodde de skulle bli...... Otroligt vad livet förändras snabbt och vad människor går igenom!

Japp, som ni märker så är jag lite nere idag, saknar vänner och familj hemma.........

Kommentarer

Postat av: Mamma!!!

Publicerad 2009-05-19 13:52:39

Hej min dotter. Ja, du, det är inte lätt att veta hur man ska göra med livet o vad du själv vill. Men du får ta dig en funderare om hur du ska göra ang Irland. Men som du säkert förstår så vill ju jag iallafall att du ska komma hem igen, för jag saknar dig massor.



Och sen ang dina vänner där, så sade jag det till dig innan du flyttade dit, att dom har säkert förändrat sig mycket med åren, och så verkar ju det vara. Men sköt ditt du så får dom sköta sitt.



Du måste vara rädd om dig nu. Ta en dag i sänder o se vad som händer.



Sköt om dig. Saknar dig massor. Puss Mamma!!

Postat av: Nellie

Publicerad 2009-05-20 16:56:01

Hej faster!

Om du kommer hem till Sverige så får du gärna komma och bo hos oss, vi saknar dig massor. Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela