jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Man slutar aldrig att bli förvånad!

Publicerad 2009-05-01 19:34:35 i Allmänt,

Ja jösses säger jag bara. Vet inte vad annat jag kan säga om det hela. Men otroligt förvånad över vissa människor hur man kan bete sig...... Trodde verkligen inte att man kan vara så otroligt oförskämd och måste faktiskt säga att det inte låter som den personen, men antar att med åren så förändras folk helt enkelt. Inte alltid till det bästa heller tyvärr. Men men, sånt är livet och inte mycket jag kan göra åt saken. Och jag måste säga att det sista jag behövde idag var att läsa sådana saker men men bara att vifta bort det och tacka min goda stjärna där ute att jag är där jag är idag istället!

Solen skiner idag, fåglarna kvittrar och självklart jobbar jag dubbla shift, 12-17+ 21-02.30.......... Så inte mycket jag kan vara ute och njuta av det underbara vädret tyvärr, men jag är ledig hela helgen och imorgon ska det vara hyfsat fint äder också så då ska jag passa på att vara ute hela dagen.
Det är Punchestown festival nu också, en stor racin festival som började i tisdags och sista dagen är imorgon. Många har till och med tagit semester fårn jobbet för att kunna kolla på alla race och dricka öl hela dagarna ha ha ha Pubarna får ha öppet extra länge utan tillstånd så det visar en hel del hur stort det är. Folk från england och amerika kommer hit med hästar och tävlar också. Jag var ute i onsdags med Janet och pat, vi fick fri biljetter dit så vi passade på. La in några små på några hästar, vann på 1 av racen men det var så lite så det täckte bara vad jag lagt ut under dagen så jag gick +-0 vilket är bättre än att gå minus ha ha ha ha

Nu är det dock slut lekt, hela maj är BUSSY BUSSY på jobbet, många fester som är bokade i nattklubben så jag komemr jobba så gott som varje helg i maj, nästa lördag så är jag schema lagd som ON istället för timmar...... vilket innebär att jag ska fladdra in och ut hela dagen och kvällen.... Detta dock pga janet och Pat ska iväg på bröllop så jag får vara lite "in charge/ögon" åt dom. Så nästa helg blir helt och hållet en jobbar helg. Så det kan bli intressant och se hur det går. Men chris är där i baren också så händer något katastrofalt så är han där att hjälpa mig i vilket fall.

Nåja, nu ska jag in i duschen och fräscha up mig inför nästa pass på jobbet och duscha av all ilska jag drog på mig för en stund sedan också.........

Tänk på att alla har en liten falsk groda inom sig, även fast man inte tror det....... jag hade en men har lärt mig att det inte löste något alls så den grodan har hoppat tillbaka till sin stinkande damm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela