jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Så var det måndag!

Publicerad 2009-06-08 16:24:27 i Allmänt,

Äntligen är denna helg över...... Nu blir det lugna bananer framöver kan jag meddela. Har varit 2 veckor av alldeles för mycket drickande, alldeles för lite sömn blandat med en hel del jobb. Så nu är jag sliten och plånboken är rätt platt..... Sov till halv 2 idag, helt sjukt. Visst ingen baksmälla när jag vaknade dock jag drack för många shots igår kväll efter jobbet. Japp, gick ut igår kväll också och som vanligt skyller jag på andrew och ashling, de är dåligt inflytande på mig helt klart. Men på onsdag morgon åker andrew och jag har annat att göra idag och imorgon kväll så kan absolut inte gå drickande med han nu ha ha ha ha och Ashling måste spara pengar nu också så inget utgående för henne heller :=)

Idag planerar jag att göra så lite som möjligt faktiskt, måste dock upp till affären och införskaffa lite saker för en kväll inne samt ordna top up till datorn för nu surfar jag på husets värdelösa nätverk som funkar när det vill...... Har dock lyckats prata med mamma och jimmi idag på datorn så det var kul. Mamma och jag pratade om min födelsedag.... hur jag ska göra med det. Och jag har så gott som beslutat att ha en egen fest och inte med de andra 2. Det är ju trots allt min 30-års dag och jag vill inte ha en massa unga och folk jag inte känner om min familj och släkt kommer över (HOPPAS) så ska nog boka överdelen på jobbet för det redan nu och säga till de andra att jag ska göra det. På det viset kan jag slappna av mera tror jag faktiskt, inte oroa mig för andra personer så att säga.

Ska upp till dublin imorgon och gå till svenska ambassaden och ordna nytt pass. Mitt går ut den 4 augusti och jag flyger hem den 3:e. hade tänkt ordna nytt hemma i sverige men så ska jag troligtvis åka till grekland med heidi + vän den 7:e så måste ha det ordnat innan jag åker hem. Tar lit elängre tid här att få det och lite dyrare men inget att göra åt saken. SKulle först åka upp själv och var lite orolig att jag inte ska hitta det men nu så ska en kompis åka upp med mig och hon ska köra. Så det känns bättre ha ha ha ha ha Blir väl troligtvis efter det att jag åker med henne hem och tar en dvd kväll som brukligt med henne ha ha ha vi älskar våra dvd- kvällar!

Nåväl, kanske dags att äta något idag och inte bara dricka kaffe.:=) Ta hand om er och varandra! Kram

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-06-08 16:32:15

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

Postat av: mamma

Publicerad 2009-06-10 10:31:39

Hej min dotter!!



Det låter bra att du inte ska ha någon fest med dom andra två. För som jag sade till dig så kanske det kommer folk ifrån Sverige för att gratulera dig, man vet aldrig.



Jag ser fram emot tills du ska komma hem, så att jag får krama dig o umgås med dig, saknar dig massor nu.



Jag kan också tala om att jag fick ta ambulans till sjukhuset i tisdags den 9/6. Jag hade jätte ont i bröstet, trodde nästan att jag skulle dö. Men det var som tur inte en hjärtinfarkt iallafall, men dom ska kolla upp mig nu o se vad som gör att jag får dessa kramp attacker. Men du ska inte vara orolig, för det ordnar sig ska du se.



Du får sköta om dig nu så hörs vi. Puss Mamma!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela