jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

planering och planering pagar

Publicerad 2009-06-12 12:51:06 i Allmänt,

Sitter idag med Janets dator da pengarna pa mitt datorkort har tagit slut. Har tradlost internet till den men det ar som ett kontantkort for telefon fast for dator. Sa maste toppa upp det i helgen for att kunna navanda den igen. Sa om ni funderar varfor det ej finns de sista 3 bokstaverna i alfabetet i detta inlagg sa vet ni :)

Nu planeras det for fullt infor semestern, ska ju som sagt hem till sverige 2 forsta veckorna i augusti sen ska jag aka med Janet, Pat, Doreen och lilla Callm till en solsemester sista veckan i augusti och slutligen sa kommer Maria over fran sverige den 21:a juni och ska vara har i 1 vecka. Sa som ni marker kommer det behovas mycket sparande fran min sida...... Hur det ska ga vet jag inte riktigt men jag loser det pa nagot vis i slutandan.... det mesta brukar losa sig med tiden om inte annat :) 
Imorgon ska jag och Janet aka till Dublin och se Take that spela i Croke Park (fotbolls stadium) och enligt pressen sa ar det den storsta scenen som byggts i Irland och det kommer vara ett extraordinart framtradande! Kommer ihag nar man var i tonaren och jag var helt galet kar i dom, alskade dom och dyrkade dom som attan och hade posters pa mina vaggar ha ha ha Sa det ska bli en otrolig upplevelse att se dom live efter sa manga ar! Som forband spelar irlandska bandet The script, vet inte om de ar sa stora i sverige annu men kolla upp dom pa you tube sa far ni se. Jag tycker dom ar helt suverana!!! Sa det kommer bli en underbar lordag helt klart :) Jobbar dock 12-6 men nu sa ska Chris komma in en timme tidigare sa vi kan ta 5 bussen  upp sa vi kommer i tid. Vi visste inte forst att The Script spela sa vi skulle aka upp till att Take that gick pa scen, men nu maste vi  upp tidigare. Det kommer vara 80.000 som ska dit och se dom sa man vill ju garna inte trangas till baren innan spelningen ha ha ha ha Lagger upp foton efter konserten helt klart!

Idag jobbar jag ett tungt pass, borjar 16.00 och kommer inte darifran forran vid ca 02.30 da jag ska lasa ikvall. De andra ar pa brollop for en av stammisarna idag, de har festen pa hotellet rakt over gatan fran oss sa de kommer sakerligen in till "min" pub innan och under kvallen da jag vet att alla inte gillar det stallet direkt sa det kommer poppa over da och da. Jag jobbar med en kille som heter Rushlan (fran ryssland eller ngt sadant) han ar ratt ung ca 20 tror jag sa far piska honom att gora lite jobb ikvall ha ha ha ha men det brukar funka bra med honom. Dock ratt segt att jobba ett sa langt pass maste jag saga. Vi far ju inte direkt rast dar heller utan man smiter undan bak pa kontoret for en cigg da och da :)

Jobbar dag pass hela helgen sa det ar ratt skont, men har en kansla av att man kommer vara lite seg pa sondag morgon efter konserten ppa lordag, sa sondags kvallen blir en hemma kvall i soffan med take away och pyjamas!

Hoppas ni har en bra helg i sverige och tar hand om er, mamma, ta det lugnt!!! Troligtvis all stress och oroande som gor att du far sadana smartor sa forsok varva ner. Saker du inte kan gora nagot at ar det ingen ide att oroa dig over, sadant du KAN gora nagot at, gor det!!!! Sluta oroa dig sa mycket helt enkelt, allt loser sig med tiden ska du se!
SKickar en styrke kram till dig!
Kram pa er alla!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-06-13 16:07:08

Hej min dotter!





Ja, du det blir nog bra. Jag ska ta det lugnt framöver. Det blir mycket undersökningar nu framöver för att se vad som är fel.



Och jag hoppas att du tar det lugnt med festandet nu framöver, för du behöver dina pengar till semestern o din födelsedags fest.



Som du redan vet så kommer jag o Per till dig när du fyller år, det ser jag verkligen fram emot. Men sen om det kommer några fler härifrån Sverige vet jag ej. har ingen koll på det.



Du får sköta om dig nu o jag längtar massor efter dig ska du veta. Puss Mamma!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela