jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

midweek!

Publicerad 2009-06-17 19:28:11 i Allmänt,

Så var det onsdag och jag har äntligen laddat crediten på datorn :=)
Laddat upp nya bilder på facebook med bilder från Take That och The Script konserten samt lite annat smått och gott, hoppas ni tittar på dom :=)
Idag var en skum dag gällande väder, i morse ösregnade det, blåste som attan och var allmänt horrible! men nu ikväll är det blå himmel, fortfarnade blåsigt dock men solen skiner. Väldig skillnad från igår då jag efter jobbet la mig på baksidan i 1 timme och solade och läste tidning. Var helt slut igår efter kvällen med Suzy, James var dock inte hemma förrän vid halv 11 på kvällen och då var jag och suzy fulla som ägg ha ha ha ha Vi tog några öl på hennes jobb när hon jobbat färdig och sen åt vi middga på kina restaurang och slutade med att dricka vodka hemma i deras hus....... Vodka!!!! Jag dricker typ aldrig vodka för att nr.1 jag blir full som attan och nr.2 jag är sjuk som en gris dagen efter och det var exakt vad som hände. Båda oss var kanoners och jag var sjuk som attan dagen efter på jobbet. Och att laga mat i ett varmt kök dagen efter är inte en höjdare kan jag lova. Så det kommer inte hända igen i vilket fall i den närmaste framtiden.

Nu är det bara några dagar kvar tills Maria från sverige kommer på besök. Ska bli himla trevligt men också lite konstigt. har inte umgåtts med henne på ca 7 år om inte mera, sen hon flyttade från irland dvs. Stötte på henne i sthlm förra sommaren och babblade lite och så nu ringde hon för någon månad sedan och ville komma på besök. Himla kul tycker men jösses vad vi har mycket att prata om!!! Allt vi gjort och så vidare de senaste åren har vi liksom att ta igen. hon berättade att hon köpt hus i södertälje med sin kille, hon har 2 hundar. Så det är en hel del att ta igen så att säga.

Jobbar hela helgen så det är bra för då blir det lugnt för min del gällande alkoholen :=) Ledig imorgon och då ska jag nog bara ta det lugnt, troligtvis städa i huset lite då det behöver lite dammsugning etc. Men annars måste jag säga att det är himla rent, Eoghan har varit väldigt pysslig och städig av sig sista tiden så det hjälper en hel del :=)

Hoppas ni mår bra där hemma och inte saknar mig!!! :=) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela