jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Måste lugna ner mig lite nu känner jag

Publicerad 2009-06-02 18:09:13 i Allmänt,

Jösses säger jag bara, nu måste jag ta mig i kragen och skärpa till mig. Det börjar bli idiotiskt nu måste jag säga och hade det varit någon av mina vänner som håller på som jag så skulle jag bli orolig. Det jag pratar om är detta festande varje dag......... självklart vart det fest igår kväll igen, skulle jobba kvällspasset med chris men det var så lugnt så jag jobbade bara 1.20 timmar sen satte jag mig ner på andra sidan baren med grabbarna och drack till stängning och då gick hem. Slutade med att jag och janet satt och babbla i någon timmer eller 2 för hon hade varit ute också, faktiskt så kom hon hem efter mig ha ha ha ha
Idag jobbar jag dubbla shift, först dag passet i köket för Janet är på semester denna vecka och ikväll jobbar jag i baren för Pat är på sjukhus (inget jätte allvarligt). Så ikväll blir det i vilket fall inget festande, gäller bara att jag inte sätter mig och tar en öl eller 2 efter jobbet ha ha ha Fast det är ju så gott och efter att ha jobbat hela kvällen så är det skönt att sitta ner med en kall öl.... Men jag ska fasiken inte göra det. Inte konstigt att jag går upp i vikt när man dricker så mycket öl hela tiden........

Solen skiner fortfarande och det är underbart varmt, 28 grader! Kan meddela att det var inte lika skönt att jobba i ett varmt kök och laga mat!!!!! Höll på att smälta bort, usch!

Har lust att hoppa i säng nu kan jag meddela, så himla sliten och trött, men eftersom jag ska jobba snart så måste jag skärpa till mig och vakna til liv om jag ska orka med det, så jag tror att duschen kan hjälpa till med det.

Annars är det inte mycket mer som pågår i mitt liv, jobbar och festar är det jag gör. Måste sluta med festandet om jag ska kunna ta mig till sverige i sommar dock!!!!!

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-04 06:49:29

Ja, sluta festa så du kommer till sverige!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela