jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Laddar batterierna

Publicerad 2009-06-03 18:25:28 i Allmänt,

Slappar i soffan nu och laddar batterierna för kvällens pass på jobbet. Pat kom ut från sjukhuset idag men är fortfarande inte bra, de vet inte vad det är riktigt så de ska skicka han på kropps ultraljud så han får vänta på det. Doxk så är han fullproppad med medicin nu i vilket fall så han känner sig pigg förutom smärtorna, något bra av det i vilket fall.

Jobb idag var väääääääldigt lugnt, har inte varit så lugnt på bra länge måste jag säga. SÅ det är väl både bra och dåligt antar jag i detta väder. Bra för oss som jobba då vi håller på att smälta bort i värmen i köket, dåligt för ja...... dåligt för the buisness!!!!  Men det börjar bli lite svalare nu och på torsdag så ska det svalna ordentligt till "normal" värme. Igår hade vi faktiskt 30 grader varmt!!!! Otroligt för detta land kan jag meddela och irländarna höll väl på att ta sjukskrivet på jobbet för det inte klarar av värmen alls ha ha ha ha Och inge regn på över 1 vecka "touch wood"!

Imorgon är det tack och lov bara 1 shift jag ska jobba, efter att göra dubbla shift 2 dagar i rad efter en kväll av festande(måndags) så känns det som jag kan knappt vänta tills dess. Gör dock igen dubbla shift på fredag då vi har nattklubben öppen för spelning av 3 band. Pain in the ass faktiskt då jag hatar live band från stans grabbar. Men bara att leva igenom det helt enkelt.

Nu är det planerat att gå ut imorgon kväll också....... JAG vet...... skulle inte gå ut mera MEN..... ha ha ha Annelle är över i 3 veckor till från frankrike, det är en av grabbarnas systerdotter, och på tisdag nästa vecka åker Andrew till Kanada i 1 månad så vi ska ha ett välkommen/ha så kul för dom....... Och jag har lovat Beau att ta hand om Annelle den kvällen så kan inte gå alltför tufft ut. Då blir det i så fall hon som får ta hand om mig ha ha ha ha ha Men jag ska fasiken ta tag i det hela nästa vecka. Det funkar ju inte att hålla på så här. 

Babblade med Ash i köket idag och berättade att när jag flyttade tillbaka hit så skulle jag absolut inte göra som jag gjorde sist jag bodde här dvs jobba på en pub, dricka så ofta och sova hela dagarna. MEN ha ha ha jag numera jobbar på en pub, dricker tyvärr för ofta men ok, jag sover inte hela dagarna. Funkar ju inte i ett hus där det bor en liten 18-månaders grabb ha ha ha så jag höll med en i vilket fall ;=) 

Nu ska jag forsätta slappa i soffan 30 minuter till innan jag måst ein i duschen och göra mig i ordning för jobb och sen åka och jobba. 

Hoppas ni har lika fint väder i sverige som vi har här! 
Kram på er! 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-04 06:53:46

Jo, i helgen som var , hade vi skeeetvarmt.

Men så i tisdags vat det regn och rusk i stockholm, helt plötsligt från 26-27 grader till 6-7 grader.

Vilken chock.

Postat av: Nellie m. familjen

Publicerad 2009-06-04 07:58:02

Hej hej Faster. Du får ta det lugnt med alkoholen förstår du. Det är inte bra att dricka så mycket för kroppen. Du måste ju vara pigg o kry när vi träffas så du kan leka massor med mig.

Hoppas du slutat med dom där vita pinnarna som luktar illa oxå. :)



Här är allt bra, solen skiner, är lite kallt idag och mamma och pappa har blivit förkylda. Men jag mår bra, har fått lite skrapsår på knäna men inget farligt. Blir ju lätt så när man leker så mycket nu.



Saknar dig och hoppas vi kan ses snart.



Puss o kram från Nellie m. familjen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela