jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

jag älskar verkligen sol och värme!

Publicerad 2009-06-01 19:09:49 i Allmänt,

Måste säga att jösses vad vädret påverkar en person. Jag är på så bra humör, folk är på bra humör och alla är så sociala! Har idag solat med Janet the baby Callum och hunden Diego på baksidan av huset. tyvärr måste jag gå till jobbet ikväll några timmar men men det är pengar i fickan i vilket fall. Måste försöka boka flyg snart till sverige så det är gjort och sen försöka spara pengar till semester och annat. Så det blir lugna bananer nu närmaste veckorna kan jag meddela.

Annars händer inte så mycket, har jobbat resten av dagarna och varit ute för några öl liiiiiiite för ofta senaste veckan..... därav det blir till att spara pengar nu annars kommer jag inte kunna ta mig någonstans i sommar.

Nåväl, nu ska det duschas, ta hand om er därhemma i sverige. Love ya´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela