jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

today it´s swedish ;)

Publicerad 2009-07-08 14:54:12 i Allmänt,

Japp idag tar jag det på svenska....
Idag och imorgon är jag ledig, ska ut på The court med Krystle, Martin, Suzy, Barney, James D och James M. So in other words it´s the 3 couples and myself ha ha ha ha
har inte gått som jag velat såklart de senaste 2 veckorna, mycket som inte går som jag vill nu för tiden...... jepp, jag är inne i en svacka......Mycket att tänka på nu och vill göra så mycket men  inte mycket händer. Ska söka nytt jobb när jag kommer tillbaka från semestern, less på att leva som jag gör. Vill verkligen ha en bil då jag dagar som nu är ledig och kan inte göra något. Har vänner som är hemma under dagarna med sina bebisar men de bor utanför stan och jag kan inte ta mig ut dit. Visst kan man fråga om de kan hämta men det är liksom lite jobb med att packa barn in i bilen bara för att åka och hämta mig....... så fick jag tips om en urbillig bil igår och jag skulle ut och kolla på den idag, skulle få ta ut lån av janet på puben och sen dra av det från min lön varje vecka. Men så gick det i stöpet idag då personen ångrade sig och inte vill sälja bilen grrrrr så nu är jag helt bil lös igen. Sen är ju jag lite så som ni vet att om jag vill ha något så sätter jag in mig på det och vill ha det NU...... så vart lite besviken då jag verkligen såg möjligheterna med att ha en bil! Nåja, bara att promenera som vanligt och sitta hemma på dagarna....

Räknade ut att om 4 veckor är jag i sverige på semester.... jIPPI!!!! Har dock inte bokat flyg ännu "suck" men får ta det flyg som finns när jag kan boka om 2 veckor, måste invänta att få lön till det så att säga...... så vi får se, såg inte direkt lockande ut förra torsdagen då det kostade 3000:- istället för 70:- som det var för 1 månad sen. Snacka om att jag e sur på mig själv för att inte boka det då!!! Men men, jag vill verkligen hem, behöver komma härifrån ett tag så jag får allt lov att betala det som det kostar....... 

Ok a small bit in english aswell then....... this wknd it´s oxygen but don´t look like i´m gonna go, working the day shifts the whole wknd but the price is a bit steep for me. So I think it will be a year when I wont go. Would have liked to since I never been on it but sure it´ll be on next year aswell. I´d say it´ll be a wknd in for me, need the cash for my holiday i august answell so the best thing to do is to stay in and just take it easy instead. I´ll see what happens, maybe someone else here isn´t going either and we can have a dvd wknd instead :) 
Heading to the court tonight with friends..... not really up for it at the moment but i´m sure it´ll be better in a few hours! 

Take care of yourself and hope you have a nice wednesday! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela