jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Starting to get pissed off!

Publicerad 2009-07-12 22:05:37 i Allmänt,

Starting to seriously pissed off with theese crutches and pain. Why cant it just get better???? I´m not the one that goes to the hospital straight away and I am use to live with pain cause of my back. But this is redicilous!!!!! Eating pain killers like a rabbit eat carrots but still it wont pass. Thinking I still have to go to hospital again on tuesday if tomorrow isnt better..... Gonna give them a ring anyway tomorrow and see what they say, not gonna go and sit there for ages and spend money again just to hear to give it time...... Yes, I´m pissed off!!! I cant do this shit sitting at home every day and do nothing. I need to be out and about or atleast be able to clean at home....... cant move around the way I want and it´s gettin very enoying. Any one have a tip for what I can do with just 1 functional foot????

Swedish now!
Räknar dagarna tills jag ska åka hem, 3 veckor från idag och jag är hemma i sverige :=) Om det går nu dvs, missar lön för varje dag som går på dessa dumma kryckor! Har denna helg missat mer än halva min lön för veckan så vette fasiken hur det ska gå. janet var underbar och sa att får jag inte ihop till hyran nästa gång så är det lugnt, bara att betala lite mer nästa månad tills det är avbetalt. men det känns liksom inte bra, nu tänker jag bara på hur mycket pengar jag förlorar med att vara hemma och det gör inte direkt humöret bättre. Blir otroligt frustrerad av att vara hemma..... var till och med på puben och kolla på finalen på irländska fotbollen idag som jag vanligtvis inte är ett dugg intresserad av. Men det var något att göra i vilket fall i 3 timmar. Kan inte städa här heller då det inte funkar så bra med 1 bra fot. Huset ser ut som en bomb har fallit ner eftersom janet varit ute på oxegen hela helgen och jobbat däremellan....... Vill verkligen städa men fasiken funkar det inte. Har dock lyckats plocka bort saker ur vardagsrummet där man sitter, allt är laddat i köket så att säga ha ha ha
Frutrationerna är stora nu kan jag meddela. Kan jag inte jobba denna vecka som kommer, kan jag inte åka hem :( BLir otroligt deppig nu av att skriva det..... SÅ ska sluta nu och glo på teve ett tag (det jag gjort senaste 3 dagarna)
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela