jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Seriously!!!!

Publicerad 2009-07-14 13:26:12 i Allmänt,

Det här börjar bli väldigt irriterande...... kan fortfarande inte gå på foten utan att det göront efter ett tag. Tänker att jag bara inbillar mig så jag börjar gå på foten lite lätt med bara ne krycka men inte fasiken är det bra känner jag, foten dunkar efteråt och det är kanske inte så bra. Vägrar gå tillbaka till sjukan bara för att få höra att ge det några dagar till så är det bättre....... Men vad fasiken jag har nu inte gått på foten sen i fredags så det är 4 dagar nu och läkaren sa 3 dagar..... har inga pengar på mobilen så jag kan ringa sjukan och höra vad de sägeer. Kan inte köpa uppladdning till den heller för jag måste spara varje krona så jag kan köpa biljett nästa vecka så jag kan åka hem till sverige i augusti. har nu 20 euro kvar i plånboken, får en ynka lön på 80 euro på fredag eftersom ag missa att jobba hela förra helgen och nästa vecka får jag förhoppningsvis 175 euro och det är endast om jag kan ta mig till jobbet på fredag och jobba hela helgen!!!!! Detta ordet OM är riktigt irriterande också, eftersom foten inte blir bra så är det mycket OM!!! Jag blir galen, är just nu hungrig och otroligt rastlös..... och som ni som känner mig vet så blir jag ännu mera irriterad när jag är hungrig vilket inte är en bra kombination när jag sitter hemma själv..... visst, absolut inte kul att umgås med mig när jag är irriterad för då är det bara dåliga saker som kommer ur min mun men fasiken vad jagönskar jag hade någon att prata med i vilket fall! Krystle har sms:at varje dag för att fråga hur foten är, tror hon har lite dåligt samvete ha ha ha Men det var ju en olycka, hon menade ju inte att stå på min fot direkt på fyllan och villan. Men inte mycket hon kan göra åt saken så att säga.... Vart glad över att prata med mamma och pappa häromdagen på msn, det muntrar upp mig en hel del. Ser fream emot att träffa dom och mammas mat!!! Den saknar jag enormt. Hon har en lista med mat på vad hon ska laga åt mig när jag är hemma ha ha ha Mamma, du kommer få stå i köket mycket i augusti ;) Och att få spendera en helg med Pappa och Jimmi ska bli super skoj, de har bokat en stuga över första helgen jag är hemma så det ska bli dunder. Babbla massa skit och dricka öl ;) Nu försöker jag ragga bil av någon i sverige så jag kan köra runt lite och träffa vänner och bekanta! Så är det någon där i sverige av mina nära och kära som läser detta så vore jag otroligt tacksam om ni kan hjälpa mig!!!!! Jag ger er såklart en slant för det :) Hmmm vad ska jag göra nu? Ska försöka rota i frysen och se om det finns något ätbart där förutom is..... uppdatera min CV och sedan ansöka jobb.... japp, ska försöka ta mig till ett heltidsjobb. Less på att leva på veckolön och inte veta vad man har i inkomst varje vecka...... Verkar som det är jobb på markanden nu än det var för några månader sedan så det verkar som den ekonomiska krisen börjar lätta liiiiiite grann. Irland var ju det landet i världen som vart mest drabbat har jag läst och hört. Det är ju ett så otroligt litet land med rätt mycket befolkning räknat på storleken så det har tagit hårt här. men som sagt, förhoppningsvis är det på upgång nu....... Så håll tummarna för mig att jag hittar något jobb som passar mig och min utbildning...... Kram på er, hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela