jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Intressant dag...

Publicerad 2009-07-29 22:22:47 i Allmänt,

Idag har det varit en dag med mycket tankar och funderingar på livet. Vad som ska hända och ske i framtiden..... Inte mycket jag kan göra åt saker och ting utan ta dagarna som det kommer och se vad som händer.
Jobbade i köket på jobbet idag, himla kul måste jag säga, fick vara helt själv och ta hand om alla ordrar själv. Lagade maten och allt, en klapp på axeln till mig själv måste jag ge mig!

Fick ett intressant inlägg här på bloggen idag och det var skrivet på en helt "random" plats..... Vet inte vem den personen är men jag kan bara säga att jag står för mina handlingar, det har jag alltid gjort. Visst finns det saker jag ångrar man gjort men alla gör saker man önskar att man inte gjort, sånt är livet. Man lär sig av sina läxor så att säga och man växer och blir visare!  Vad jag ska stå för mitt beteende vet jag inte vad som menas med så det kan vara trevligt med en förklaring.... Och jo jag ska betala av lånet till min "vän" men bara så att du vet Maria, lånet var upplagt med villkoren att när jag kan betala så är det lugnt.... det är det som irriterar mig när folk ändrar sig efter något de sagt. Har man sagt något så ska man hålla det helt enkelt, inte när det passar sig ändra om saker och ting. 

Mamma, det är en hel del som pågår, jag tar det med dig när jag kommer hem. Men som jag alltid säger till dig, allting löser sig i slutändan. 

Nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar innan semestern, är ledig imorgon så ska väl kanske börja packa lite lätt, tvätta lite kläder och så vidare. SKa ta det rätt lugnt imorgon, rätt trött i kroppen och huvud så ska bara slappa, kolla på en dvd och ligga i soffan mestadels. Dagarna kommer gå oändligt långsamt de närmsta dagarna, jobbar ju kvälls passen så man har hela dagarna att ta sig igenom. Men men, bara att se framåt. 

Hur har ni andra det i sommar sverige?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela