jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

10 dagar kvar......

Publicerad 2009-07-24 13:08:00 i Allmänt,

Nedräkning pågår för fullt tills jag kan åka hem..... längtar som attan nu. Känner mig meroch mer irriterad över småsaker här och kan knappt vänta tills jag kan åka härifrån och inte tänka på något som har med Irland eller Naas att göra!!!!
Jobbar kvällspassen hela helgen så det håller mig sysselsatt i vilket fall och får dagarna att gå snabbare.
Igår var jag i Dublin och hämtade ut mitt pass. Jösses vad jag inte tycker om pass korten!! Man ser ju ut som en förrymd mentalsjuk ha ha ha ha
Janet kollade på det och kortet på mitt gamla pass, hon tycker jag ser yngre ut på det nya kortet hur det nu är möjligt då det skiljer 10 år mellan korten ha ha ha men ska väl ta det som en komplimang. Inte mycket att göra åt det kortet i vilket fall, är fast med det nu i 10 år och de enda som ser det är ju pass personalen och de lär jag ju endast se den gången då jag går igenom passkontrollen.

Har skrivit en lista på saker jag ska inhandla i sverige när jag åker tillbaka, janet har ju sitt önskemål om mat från sverige ha ha ha och jag har ju så klar tmin egen lilla önskelista ha ha ha

Försöker få till hur dagarna ska gå i sverige, först dagarna är ju hos mamma och heidi, sen med pappa och bror över helgen, vecka 2 har jag inget planerat faktidkt, ska hinna med att träffa så många vänner som möjligt men vill samtidigt inte boka in för mycket så det blir som förra gången jag var hemma, flyga runt i den ena staden efter den andra..... nu ska jag passa på att ha semester och ta det lugnt. Planen är att hinna med att ligga på stranden så många dagar som möjligt i vilket fall med god sallad och massa glass!!!! Så snälla, snälla, snälla låte det vara underbart väder i sverige de 2 veckorna jag är hemma!!!!!! Behöver sol och värme och minimalt med regn efter detta land då vi har regn så gott som varje dag!!!!!

Längtar enormt mycket efter min familj och mina vänner........ tankarna flyger ju som sagt runt på en när man är hemma om dagarna vilket aldrig är bra... speciellt när man inte har någon att bolla dom med. Så tanken att åka härifrån gör mig på himla mycket bättre humör!
Så i andra ord som ni säkert märker, JAG VILL HEM NU!!!!!!!
Kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela