jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Nytt år och nya möjligheter

Publicerad 2009-01-01 19:09:38 i Allmänt,

Jösses vad länge sne jag var här nu..... dåligt jag vet men så blir det ibland. men blir nog ändring på det nu. Har slutat röka, IGEN, jag vet det gick inte så bra sist men jag försökte i vilket fall. Och denna gång har jag mer "jäklar anamma" så att säga och något som puschar mig för att inte röka heller ås jag har stor förhoppningar denna gång faktiskt. Så det är bara att ge sig attan på att det ska funka.

Nytt år är det nu, 1 januari 2009 och det känns verkligen att man börjar bli gammal. Året jag hoppas kommer bli som jag vill, mycket har hänt förra året och jag tror faktiskt att detta år bara kan bli bättre. Så otroligt mycket hände förra året, mycket gnabb och groll, mycket tårar över förlorade vänner och nära och kära, stora nyheter i slutet av 2008 som glkädje mig enormt och stora förändringar skedde. Om jag tänker tillbaka på förra året denna tidpunkt så var mitt liv helt annorlunda! Inget är idag som det var då! Tänk vad fort livet kan försändras och hur man kan förändras över 1 år. Saker jag trodde om personer i min omgivning har verkligen förändrats drastiskt och jag har lärt mig enormt mycket om mig själv.

Ibland hjälper det inte att vara snäll och vill det bästa med folk. Hur mycket man än vill hjälpa och stötta så kan man inte få folk att inse att man inte vill något illa, de har siktet inställt på att man bara vill illa och bara vill förstöra och då går det inte att ändra på det. Tycker faktiskt synd om dom personerna som tror sådant om folk. Att de inte kan inse att alla är inte illa och vill illa....... men förhoppningsvis så lär de sig att så inte är fallet. De lär sig allra sälerligen genom åren att det inte är svart och vitt, det finns färger också..... Jag önskar dom all lycka i livet dock och hoppas de lär sig och kan glömma!

Idag är det jobb som står på agendan för kvällen, känner inte alls för det men men bara att göra det helt enkelt. hoppas det är mycket att göra så man håller sig sysselsatt. Då går tiden  fortare och är otroligt mycket roligare!

Troligtvis kommer jag se stora förändringar detta år...... känns som mycket kommer förändras detta år. Året 2009 kommer troligtvis ge mig mycket lycka, kärlek, förhoppningar, värme och säkerligen någon tår här och där. Jag önskar er alla därute all lycka under 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela