jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Looks like I´m moving......

Publicerad 2009-01-23 11:58:08 i Allmänt,

Jajemen, ni gick det snabbt måste jag säga men nu verkar det som att jag verkligen kommer att flytta till Janet. Fick klart med James kusin igår kväll att han ville flytta in i mitt rum och pratade med Janet efter och det var lugna puckar för mig att flytta in. Vi kom överens om att det bästa är ju att han flyttar in när "hyran" månaden börjar vilket för oss är den 7:e då vi betalar den. Vilket innebär att jag kommer flytta ut ur huset den 6:e februari!!!! Jösses, det gick så fort och jag vart väl lite chockad när jag insåg att det var klart. Men samtidigt vill jag inte hoppas för mycket eftersom man vet aldrig vad som händer. Han kan ju ändra sig liksom....... men jag hoppas han inte gär det!

Krystle var väldigt gullig och sa att jag kan behålla nyckeln till huset så jag får komma och gå som jag vill. Jag ska aldrig tveka att komma hit om jag vill och jag ska inte backa för att sova här om jag vill också! Så det var otroligt gulligt av henne. Suzy planerade direkt in en sista kväll med Dominoes, cans och babbel :=) Så sista kvällen jag är här ska vi göra det. Jag vet att jag inte ska dricka under veckodagarna och sista kvällen jag är här är en torsdags kväll. SÅ jag får göra så att den veckan så dricker jag på torsdags kvällen och så tar jag en nykter helg. Tror jag jobbar lördags kvällen i vilket fall och fredagen kommer jag att flytta grejer så det blir nada problemas!

Så mina vänner och familj, jag flyttar troligtvis om inget händer om 2 veckor exakt idag vilket innebär en otrolig lättnad för mig ekonomiskt och jag kan sluta tänka på det varje dag :=) Ibland händer det possitiva saker när man minst anar det :=)

Igår kväll hade vi alla en mysig kväll i huset. Suzy lagade en otroligt stor och underbart god middag och hennes kille Barney var här med sin German sheperd hun Blue. SÅ kom Ciara, hennes fiancée Dermot, deras son Zak över på middag samt så var Krystle med också. James och James var hemma också och sen kom Marchin över senare på kvällen. Otroligt mysigt måste jag säga, med massor av folk i huset, det var nyktert (förutom Suz+ Barney) och kvällen avslutades för mig vid 22.30 då jag gick i sängs och somnade som en stock (med hjälp av öron proppar). En bra dag igår kan jag meddela, behöver dom oftare tror jag allt då jag vaknade i morse kl. 08.15 pigg och med ett leende på mina läppar, saker börjar klarna och allt börjar bli bättre och bättre. Vet inte vem jag ska tacka för mitt tålamod och envishet :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela